hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

Tona

Anonym skriver:

Vi har et problem her hjemme. Jeg kan ikke tåle hormoner så alle de præventionsmidler kan vi ikke bruge, derudover kan jeg ikke tåle kobberspiral og alle kondomer jeg har kunne finde er for små. Så hvad gør vi nu? Vi har godt nok ikke særlig meget sex, grundet andre ting, men vi vil da godt have muligheden for sikker sex de gange vi så har det. Så hvad ville i gøre? eller har i forslag til hvad vi kan prøve at gøre? Vi har endnu ikek børn, så sterilisering er ikke en mulighed.

Jeg har præsis samme problem og det er træls, men så slipper din krop da i alt fald for at blive forgiftet af alle de hormoner.

Du kan, som en anden skriver, få et pessar. De er ikke 100 % sikre, så du skal lige tale med lægen om hvor sikre de er og så gøre op med dig selv om det er ok for dig. Evt kombinere brugen af pessaret med udregning af hvornår den sikre periode er i din cyklus. Det er i alt fald muligt at gøre rimeligt sikkert hvis du har en reglmæssig cyklus og ville give en øget sikkerhed oven i pessaret. Men nok stadig ikke 100 % sikkert.

Ellers er der jo kondomer og jeg er altså ret sikker på at du kan finde dem i alle størrelser. Her du prøvet at Google det og kigge på diverse webshops? For du har vel spurgt på apoteket hvor de også har forskellige størrelser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Timse

Kondomer kan i hvert fald godt fåes større end 20 cm... og med bredden så prøv jer frem, det kunne der jo også blive lidt sjov ud af

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar, jeg vil helt sikkert prøve at hører lægen om pessar, for alt må da være bedre end kun at forsøge at have sex lige før og efter mens og ikke komme inden i mig.

Anmeld

13. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Bestil kondomer på nettet, der ka du får i rigtig mange forskellige størrelser osv. Prøv durex. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.