hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.386 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. april 2012

Anonym trådstarter

Vi har et problem her hjemme. Jeg kan ikke tåle hormoner så alle de præventionsmidler kan vi ikke bruge, derudover kan jeg ikke tåle kobberspiral og alle kondomer jeg har kunne finde er for små. Så hvad gør vi nu? Vi har godt nok ikke særlig meget sex, grundet andre ting, men vi vil da godt have muligheden for sikker sex de gange vi så har det. Så hvad ville i gøre? eller har i forslag til hvad vi kan prøve at gøre? Vi har endnu ikek børn, så sterilisering er ikke en mulighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Pikku Myy

Hvad med pessar?

Og så tænker jeg at der selvfølgelig er et kondom der har den rigtige størrelse. Der må da være et kæmpe marked med kondomer for den mere veludrustede mand...

Anmeld

13. april 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Vi har et problem her hjemme. Jeg kan ikke tåle hormoner så alle de præventionsmidler kan vi ikke bruge, derudover kan jeg ikke tåle kobberspiral og alle kondomer jeg har kunne finde er for små. Så hvad gør vi nu? Vi har godt nok ikke særlig meget sex, grundet andre ting, men vi vil da godt have muligheden for sikker sex de gange vi så har det. Så hvad ville i gøre? eller har i forslag til hvad vi kan prøve at gøre? Vi har endnu ikek børn, så sterilisering er ikke en mulighed.

Hvad med at tage til lægen og få en god snak og alle de muligheder der er ? 

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Hvad med pessar?

Og så tænker jeg at der selvfølgelig er et kondom der har den rigtige størrelse. Der må da være et kæmpe marked med kondomer for den mere veludrustede mand...

Det har jeg bare hørt ikke fungere særlig godt hvis han er veludrustet, men det er da værd at prøve

I forhold til kondomer er de største vi har fundet trods de hedder xl kun 20 cm, så vi har ikke kunne finde det.

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Hvad med at tage til lægen og få en god snak og alle de muligheder der er ? 

Har både været ved læge og to overlæger i gyn. og alle siger om jeg ikke bare vil blive ved med at forsøge med kobberspiral, men det holder jo ikke når jeg konstant får svamp af det og har mens oftere end jeg har pauser fra det, trods jeg havde den i over et år.

Anmeld

13. april 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Har både været ved læge og to overlæger i gyn. og alle siger om jeg ikke bare vil blive ved med at forsøge med kobberspiral, men det holder jo ikke når jeg konstant får svamp af det og har mens oftere end jeg har pauser fra det, trods jeg havde den i over et år.

Ej det er godt nok træls. Hvad med at søge på nettet efter kondomer? De findes jo i MASSER af størrelser.. 

Anmeld

13. april 2012

FogL

Anonym skriver:

Det har jeg bare hørt ikke fungere særlig godt hvis han er veludrustet, men det er da værd at prøve

I forhold til kondomer er de største vi har fundet trods de hedder xl kun 20 cm, så vi har ikke kunne finde det.

Det gør nu altså heller ikke noget, at de ikke går helt ned til roden - så længe de ikke falder af. 

Anmeld

13. april 2012

FruK

ciepige skriver:

Det gør nu altså heller ikke noget, at de ikke går helt ned til roden - så længe de ikke falder af. 

Bare de passer i "bredden".

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg ved bare at dem som var 20 cm. synes han også var meget ubehageligt, så tvivler lidt på om 1 cm hjælper på det, men det kan self. være fordi det var for stramt, det må jeg lige spørge ham om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.