Fertilt udflåd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.739 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. april 2012

SRP

Er der andre som ikke oplever fertilt udflåd eller smerter ved ægløsning? Og er der nogle som alligevel er blevet gravide? Jeg oplever ingen af delene, men ved jeg har ægløsning..

Håber ikke der er noget helt galt med mig udover pco.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Flowers

SRP skriver:

Er der andre som ikke oplever fertilt udflåd eller smerter ved ægløsning? Og er der nogle som alligevel er blevet gravide? Jeg oplever ingen af delene, men ved jeg har ægløsning..

Det eneste jeg oplever ved ægløsning, er ekstra sexlyst, hvilket både jeg og kæresten bemærker

Anmeld

15. april 2012

Muhmi

Flowers skriver:

Det eneste jeg oplever ved ægløsning, er ekstra sexlyst, hvilket både jeg og kæresten bemærker

Samme her...

Og så mærker jeg også et jag i den side ægget løsner sig fra eller hvad det gør.. Men det er først noget jeg er begyndt på efter jeg har født, altså at kunne mærke hvilken side...

Anmeld

15. april 2012

Rockertand

SRP skriver:

Alle fertile kvinder med normalt fungerende cyklus og ægløsning danner ægløsningsslim/fertilt udflåd, det er blot ikke alle, der opdager det, da slimdannelsen sidder ret højt, og ikke alle derfor udskiller det. Hvis du ved, du har ægløsning, så er der intet at være nervøs for .

Anmeld

15. april 2012

l.kjoeller

SRP skriver:

det tror jeg ikke du skal bekymre dig om. mit svinger helt vildt men har regelmæssigt ægløsning. tror det forskelligt fra person til person og cyklus til cyklus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.