Nu skal det lykkes! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Tøs85

Jeg aborterede for ca. 5 uger siden da jeg var gravid i 8. Uge.. 3 uger efter fik jeg æggeløsning og ville så teste på fredag hvor jeg forventer mens. Igår ville jeg melde mig ind i et motionscenter, men tænkte at jeg lige ville tjekke om jeg er gravid inden, så tog en test efter arbejde og den vidste 2 TYDELIGE STREGER.. Er bare så glad for at det ville lykkes med det samme efter SA.. Håber bare at alt går som det skal denne gang, men det er jeg sikker på det gør.. Ville bare lige dele min solstråle historie.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

l.kjoeller

Så du er gravid nu? Stort tillykke i så fald. Dejligt det lykkes hurtigt

Anmeld

12. april 2012

Tøs85

Jep jep.. Nu er jeg gravid igen og er i uge 4.. Skøøøøøønt 

Anmeld

12. april 2012

Ka+Ma=Be

Tøs85 skriver:

Jeg aborterede for ca. 5 uger siden da jeg var gravid i 8. Uge.. 3 uger efter fik jeg æggeløsning og ville så teste på fredag hvor jeg forventer mens. Igår ville jeg melde mig ind i et motionscenter, men tænkte at jeg lige ville tjekke om jeg er gravid inden, så tog en test efter arbejde og den vidste 2 TYDELIGE STREGER.. Er bare så glad for at det ville lykkes med det samme efter SA.. Håber bare at alt går som det skal denne gang, men det er jeg sikker på det gør.. Ville bare lige dele min solstråle historie.. 

Stort stort tillykke! Jeg krydser alt der krydses kan, for at denne graviditet bliver fuldbåren  

Anmeld

12. april 2012

DKTiha

hold da op det gået stærkt... gid det var mig

stort tillykke med de || streger

Anmeld

13. april 2012

Camillos

Tøs85 skriver:

tillykke

Anmeld

13. april 2012

MiaLarsen

Stort tillykke  

håber det bliver en vel lykket graviditet for dig 

Anmeld

13. april 2012

Tulley

Tøs85 skriver:

Wow. Hvor er det fedt for dig/jer.

Krydser fingre for dig. Det er virkelig en dejlig solstråle historie.

Anmeld

13. april 2012

FruK

Hvor dejligt!!!  Stort tillykke, håber det lykkes for dig denne gang.

Og skønt at læse, når man selv lige har aborteret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.