Lidt nyt om Katrine...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2009

karina1980

Fines mor skriver:

Du skal ikke tænke på dine kollegaer, de er helt sikkert klar over hvor galt det er. Hvis du var min kollega fik du hellere en blomst, end en negativ tanke om jeg selv skulle lave lidt mere :-)
Så .. tænk ikke mere på det, men tænk på at du skal være der for din datter pt.

Pøj pøj

kan kun give helle ret her, dine kollegaer bør helt bestemt kunne forstå det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2009

Rikke Houmøller Thaarup

I har ret.. !! Mere kan jeg ikke sige...

Hun har fået lov til at komme hjem mellem indsprøjtningerne, så det er positivt.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. april 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Mikkel har lånt katrine sit nye Madagascar 2 nintendo ds spil..
De hyggede rigtig ude på hospitalet.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Søde Rikke, som jeg også skrev på sms, så er jeg vildt glad for at der endelig SKER et eller andet. NU må de simpelthen ikke slippe det, før de er sikker på at de kan gøre noget for hende.
Jeg håber det er enden på helvede for hende...

STORT STORT KRAM til jer alle...

Anmeld

12. april 2009

Tina2

Puha, for en omgang hun er igennem, den lille stakkel... Men sej, det er hun sgu!

Hvor lang tid skal I så ud på sygehuset tre gange om dagen?

Da Filuca havde nyrebækkenbetændelse var hun også indlagt, men efter 3 dage måtte hun komme hjem, og så bare komme derind tre gange om dagen og få antibiotika... Det gjorde vi i 4-5 dage og det sku da lige planlægges, må man sige......
Kl. 8, kl. 16 og kl. 22 sku vi derind..... Men gad simpelthen ikke ligge derinde og blomstre, jeg HADER sygehuse og kan ikke komme hjem hurtigt nok!!!!

Rigtig god bedring til Katrine og rigtig meget held og lykke også!!!!!!!!

Kram Tina

Anmeld

12. april 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Vi ved ikke hvor lang tid endnu. Det kommer helt an på de prøver, der er blevet taget. Men indtil videre regnede de med en længere periode... Og hvad det så er, aner vi ikke.
Men vi er heldige at hun er delebarn, da det så letter trykket lidt hver anden uge. Så kan vi give lidt slip, for så tager hendes far over...
Men det skal planlægges meget nøje, for hun skal have medicin de 3 gange med min. 6 og max. 8 timers mellemrum. Indtil videre er min plan at sygemelde mig denne uge med barn syg.. Så må vi tage den derfra.

Men hold kæft hun er sej. 6 måneder er gået nu og hun har måtte sige farvel til sin sport og vennerne der. Hun har måtte droppe idræt i skolen og har misset flere skoledage og arrangementer pga. sin fod og knæ... Hun kan heller ikke meget mere.
Det er de ting hun skal give afkald på, som hun bliver ked af at miste. Ikke at det gør ondt og hospitalsbesøgene..

Anmeld

13. april 2009

Annette

Det er godt nok en ordenlig omgang Katrine er igennem og utroligt som de kære børn kan klare sig igennem.

Men hvor er det godt de endelig har fået fingerne ud af R.... og kommet i gang med deres job de læger..

Krydser fingre for at det "kun" er betændelse....

Knus og tanker

Annette og Oliver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.