Anonym skriver:
mig og min kæreste besluttede jeg skulle have en abort for omkring 4 måneder siden pga. mig og min kæreste havde en masse ting vi skulle havde styr på og jeg kastede op hele tiden og det var alt sammen stressende for vi boede ved min kærestes stedfar som er lidt af en nar !!
så nu har vi fået vores egen lille lejlighed og det hele kører fint..
så vi er blevet enige i at jeg smider p-pillerne den 1. november.. så når vi og have sparet en masse penge op og have styr på alle de ting man nu skal have styr på.. ved godt der er lang tid til november.. men min kæreste ville gerne have det går i hans tempo for ellers kommer han til at føle det hele bliver trukket ned over hans hoved, og det jo ikke rart..
er så sindsygt skruk og jeg tænker ikke på andet end den 1. november..
hvordan kan jeg få tiden til at gå hurtigere ??
jeg er ved at hoppe ud af mit gode skind..
og min kæreste ved jeg glæder mig helt vildt.. det gør han også selv men han viser det ikke så meget som mig men det jo klart når jeg er så skruk som jeg er..
vi har snakket alt igennem så vi er mere end klar..
Hav tålmodighed, der er ikke noget værre end at gå og KUN se frem til en bestemt dato, ellers studere lidt om børn og baby'er, det er jo en kæmpe verden man går i møde, ellers vil jeg sige du måske skulle overveje hvilke ting du vil købe til din baby, lave en navneliste (hvis i ikke ved hvad i vil kalde jeres barn endnu..) For mig da vi startede projekt baby, kunne jeg simpelthen ikke blive gravid hurtigt nok, og prøvede at slå tiden lidt med bøger osv om babyer, og om graviditet, og det hjalp faktisk utroligt meget med skrukheden :-)
Anmeld