Ja så hilste vi lige på skadestuen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. april 2009

Loggidut

Tif har fået en flænge mellem øjnene, hun gik og tumlede med Michael og Kasper ude i gården, og så fik hun lige lyst til at gå en tur i udestuen...der stod så en malerspand, og den knaldede hun lige ned i!
Babu babu, afsted det gik, for michael synes på et tidspunkt det var som om hun blev fjern, lige da hun stoppede med at græde...hun er nu helt ok, og så små børn brækker ikke næsen sagde lægen, desuden var det ikke så voldsomt at det skulle lappes sammen, så de vaskede hende, stak hende et armbånd og en lille sommerfugl til at sætte i håret, og michael og jeg kunne køre pænt hjem med hende igen...fårk jeg har ondt i maven! Men altså prinsessen får nok lige et par blå øjne inden hun er helt ovre den her omgang, og lige nu putter hun med voldsom hævet næse, og sikker med en omgang hovedpine!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2009

mor til en del

Jamen altså det lille pus..... håber at middagssøvnen kurerer det sidste.

Man bliver bare så forbandet forskrækket når det bare vælter ud med blod.

God bedring til hende.

Anmeld

10. april 2009

Muffinmus

uha da, godt de ikke kan brkke næsen så..
Har 7 9 13 ikke været på skadestuen mere end 2 gang med ham og sidst var da han var 4-6 mdr...kan sgu ikke helt huske det

Anmeld

10. april 2009

Tynen

Hold da op for et stunt!
Godt at det heldigvis ikke gik værre - Pheew!

God bedring med det - Håber da ikke at I bliver offer for et par blå øjne

Anmeld

10. april 2009

Juniors mor

Nååårhh det lille pus - sikke en forskrækkelse!! Men godt der trods alt ikke skete mere.
Rigtig god bedring med hende

Anmeld

10. april 2009

Nadi

Jamen bette pus da!!

Godt at hun er okay, og der ikke var sket større skade. Men ihvertfald god bedring til hende

Anmeld

10. april 2009

ka li ja

nåår bette trold da!!! men de turer har vi også haft.. men vi har jo også drenge..
i dag var det godt nok min skyld.. jeg smed arthur op i dørkarmen vi fløj og hoppede og lige pludselig var der en karm. nej nej nej jeg havde det bare helt forfærdeligt.. og den bette fis fik en orden lig anders and bule lige oven i ægget.
dumme mor.

¨god bedring til din lille kriger

Anmeld

11. april 2009

Kaufie

Avavava - det ser godt nok ud til at lille Tif har fået en ordentlig én på tuden der....

Hvordan går det med hende idag? Er ansigtet blevet gult og blåt?

Anmeld

11. april 2009

Loggidut

nej, hun har en bette streg...jeg er rystet over hvor hurtigt og pænt det heler!
Men hævelsen har hun så endnu, og jeg glæder mig sgu til at få min lille pæne pige tilbage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.