Hvor meget sover jeres ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

MortilCilas

Zafir skriver:

det er lidt det samme med Frigg. hun sover så bare ca 3 timer i vs om dagen. I weekendn er den helt skæv. Da falder hun i søvn om formiddagen igen og sover igen om eftermiddagen og sover så endnu senere om aftenen. Mmm..
Men altså jeg ha rsvært ved at tvinge ehnde til at sove. Jeg gør det så godt vi kan

Der kommer heller intet godt ud af at tvinge dem til noget.

Jeg har fundet ud af, at bliver Cilas puttet i min seng, sover han meget hurtigere, bliver bare en dårlig vane

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

MortilCilas

Mille83 skriver:

Ja det må du da gerne 

Det er ikke nu jeg skal sige det hedder min. 12 timer om natten vel? Om mandagen kan jeg ikke holde hende vågen mere end til kl. 18.30 - så vælter hun rundt. 

Tak jeg vil vente spændt.

Nu sov han kl 20 idag, så er spændt på om han står op halv 6 i morgen

Anmeld

17. april 2012

MortilCilas

Problembarnet skriver:

Isabella, 13 mdr, kommer i seng kl. 18.30 og sover til jeg vækker hende kl 6.30, i weekenden sover hun til kl 7-7.30 og sover 3-4 timer i vuggestuen.. Works for us

Hvor er det vildt!

Anmeld

17. april 2012

MortilCilas

TeamRocket skriver:

Min dreng er lige en måned ældre han sover fra kl 1900 til 0700- (og får han lov så også gerne til otte og ni) Han sover til middag fra 1200 til 1430. Han elsker sin seng den dreng og kan finde på at ville i seng bare for at ligge og hygge og slappe af midt om dagen. Storesøster derimod, hader at sove, det er en kamp uden lige og har altid været det!! Hun er 4 år. (pt er hun stadig vågen, kl er over 22) arrrg suk.

Erj hvor lækkert med din dreng!
Men surt med din pige .. :/ det godt nok længe

Anmeld

17. april 2012

MortilCilas

sarahb skriver:

Jonas er 17 mdr og kommer i seng nu kl. 18.30-19 og sover til 7-7.30

Han sover også meget

Anmeld

17. april 2012

MortilCilas

Maise86 skriver:

Min søn er fra dec. 10 og han kommer i seng senest kl. 19 og sover til ca. 7 næste morgen.

Han sover oftest stadig to gange om dagen sammenlagt ca. 3 timer.

Hvor er det vildt, han er lidt ældre end Cilas, men tænk at min sover så lidt i forhold til.

Anmeld

17. april 2012

MortilCilas

NinaNymannMadsen skriver:

begge mine piger der er hh næsten 3 år og næsten 7 måneder kommer i seng kl 19:00, den bette sover gerne senest en halv time efter hun er puttet mens den store nok først sover omkring 21:00 de står op begge to mellem 6 og 6:30 og den store sover til middag i max halvanden time mens den bette kommer ind og sove 2 timer efter hun er stået op hvor hun sover 1-2 timer, så sover hun til middag ved 12 tiden som er på alt mellem 1-3 timer og nogen gange efter middag alt efter hvor lang en middags lur hun fik og det er typisk 1 time.

Så fra ca kl 21 til 6.30. det er også det Cilas sover også ikke ret meget dagligt.

Anmeld

17. april 2012

Mille83

MortilCilas skriver:

Tak jeg vil vente spændt.

Nu sov han kl 20 idag, så er spændt på om han står op halv 6 i morgen

Hvor gammel er det han er? 

Anmeld

17. april 2012

MortilCilas

Mille83 skriver:

Hvor gammel er det han er? 

15 måneder

Anmeld

17. april 2012

Mille83

MortilCilas skriver:

15 måneder

Okay er han startet i dagpleje el vuggestue?? For syntes min datter ændrede sig meget der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.