Tid til update fra mig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. april 2009

Hyner

Ja så er jeg jo faldet totalt til ro igen... TOP NICE!!!
For at være hudløst ærlig så aner jeg ikke hvor jeg skal starte... Men gud hvor jeg savner jer, fatter slet ikke at jeg har kunne holde mig væk såååå længe...
Men lad mig nu prøve fra en ende...
1. Jobbet har jeg da endnu og der er kommet rimeligt med fremgang så det ser lyst ud.. Dog har vi haft 5 fyrringsrunder a ca 20 mand i snit...
2. Emma er en lille hystade der stortset nægter at spise aftensmad pt. Udover det er hun en selvstændig pige som vil ALT selv og klare det i det store hele også godt nok...
3. Jeg er dødforelsket og er flyttet sammen med den nye tyr i han hus nær Tinglev(sønderjylland) Grunden til dette spring var jo at vi nok alligevel ville være sammen alle 7dage i ugen og så var det jo synd for Emma hvis hun skulle ha 3 hjem og fise frem og tilbage til... Hun (og jeg) er faldet rigtig godt til ved den nye dp og Emma nyder at være der. Hvad Kennet og og jeg angår er det nok bare det ultimative bedste vi nogensinde har foretaget os. Vi kan så meget bedre finde ud af det sammen nu og det er sgu da guld værd for Emmatrold...
Håber min korte update kan svare på nogle af jeres spørgsmål om hvor vidt jeg er i mit liv......
Men det store hele så har jeg det super godt.... Og det er sgu da det der er vigtigst....
Så kom da lige med en opfiskning fra Jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2009

Nadi

Ej hvor lækkert Hyner!! Det er jeg bare super glad for at høre, har sådan tænkt på dig så skønt med en update.

Og hvor lyder det bare så forårsagtig med en stormende forelskelse, er det noget vi skal høre mere til nu hvor I også bor sammen og det hele?

Jamen her sker der også lidt. Vi kigger på hus og er igang med at forhandle os frem til en pris. Så det er super sændende! Nu vil vi bare gerne have vores eget så Oliver kan få brændt noget af alt det krudt af han har! Og jeg kan love dig for der er meget.
Han er også kommet i kan selv, vil selv fasen!! Og der er bare så mange spillopper i ham, og synes han bliver så forfærdelig stor.
Så alt i alt har vi det rigtig godt

Anmeld

10. april 2009

Tynen

HYNER!
Der var du jo.. Det har dælme været længe siden sidst!!

Det lyder som om du bare har det super og at det hele går ligesom det skal - Lækkert!
- Og endnu bedre er da at se at beslutningen rent faktisk lykkes i praksis, nemlig at det fungerer så godt mellem Kennet og dig.

Hav en god påske! - Håber den bliver brugt lidt på Baby.dk

Anmeld

10. april 2009

Juniors mor

Hvor er det skønt at høre at det går så godt for jer. Fedt at tingene fungerer mellem dig og Kenneth og lækkert med en ny mand i dit liv
Her tilslutter vi os "kan selv, vil selv" perioden - det er sjovt at se alle de ting de små pus pludselig kan - de bliver så store

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.