Hjææælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. april 2012

potter

Hej alle..

Siden august har jeg ikke taget p piller da min kæreste og jeg har et stort ønske om at blive forældre. Desværre er der ikke sket noget endnu, vi er begge blevet testet og alt er ok. Har prøvet ægløsningsrest men uden held. Er der nogle der har et godt råd eller selv har stået i en ligne situation? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Mariajny

potter skriver:

Hej alle..

Siden august har jeg ikke taget p piller da min kæreste og jeg har et stort ønske om at blive forældre. Desværre er der ikke sket noget endnu, vi er begge blevet testet og alt er ok. Har prøvet ægløsningsrest men uden held. Er der nogle der har et godt råd eller selv har stået i en ligne situation? 

Jeg smed ppillerne i marts sidste år, her er der heller ikke sket noget.. har ingen gode råd. Men vil ikke smutte uden og give en krammer. Håber snart der er to fine streger til os begge.

Anmeld

13. april 2012

Masig

potter skriver:

Hej alle..

Jeg smed p-pillerne til jul 2010 og blev først gravid 11 mdr efter.. Vi fejler heller intet. Nogle gange tager det bare tid, og især hvis man tænker meget over det og stresser over det... Det var først da vi fik tid til inseminering og jeg kunne slappe af fordi vi nu fik hjælp at det så pludselig kom af sig selv to mdr før behandlingen skulle starte...

Så mit bedste råd (som du sikkert har hørt 100 gange før og hader at få at vide) er at slappe af og prøve at lade være med at stresse for meget over det... Hvis ikke I fejler noget nogen af jer og din cyklus er nogenludne normal så skal det nok komme når I mindst venter det

Anmeld

13. april 2012

come2

potter skriver:

Hej alle..

Vi hr prøvet i 2½ år uden held.

Jeg tænker ikke så megte over det i hverdagen, tænker positivt.

Ligepludselig er den der

Anmeld

13. april 2012

potter

Tak for jeres svar og opmuntringer håber snart der sker noget for os alle

Anmeld

23. april 2012

potter

Lige en opdate.. Sålykkedes det også for mig at blive gravid er meget glad

Anmeld

23. april 2012

Mariajny

potter skriver:

TILLYKKE

Anmeld

23. april 2012

l.kjoeller

potter skriver:

Hej alle..

tror "bare" i skal give det tid. så skal det nok komme. Selvom jeg godt ved august - april føles som en eeevighed når man virkelig ønsker det, er det ikke så længe taget i betragtning p-pillerne lige skal ud af kroppen. Tror ikke du skal være bekrymret for det ikke lykkes hvertfald. held og lykke og babystøv herfra

Anmeld

23. april 2012

l.kjoeller

potter skriver:

havde ikke set updaten. jubii og tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.