Jeg har i dag for første gang haft oplevelsen af at det for alvor er noget lort at have et delebarn.
En ting er, at det går ud over barnet som er delebarn og dermed ikke har begge sine forældre 24-7 men nu føler jeg sgu også, at det går udover min store guldklump

I dag blev Jonas hentet af sin mor og papfar. Det var såmen hyggeligt som det plejer at være, ingenting der, men da de så skal gå, så bryder Elias fuldstændig sammen. Han græder som pisket og krammer Jonas om benene og maven. Det er helt tydeligt, at han har oplevelsen af at miste Jonas. Det var bare slet ikke til at holde ud. Jeg tog ham op, han fik endda lov at få en sut (får han ellers kun når han skal sove), men intet hjalp. Da den tåre fyldte afsked er ovre, snøfter han og siger " ud, sut, sove". Han bliver så snøftende gjort klar til at komme i barnevognen, mor får en stor krammer og så kommer han ud og sover i løbet af 5 sek - selv om kl kun var 10.45 !!
Det var alt en hård oplevelse.
Hvordan oplever I andre, der har delebørn i familien at de andre børn takler det ?
Anmeld