Tyller + posen hvor henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Nettemor skriver:

Har lige set kataloget på deres hjemmeside igennem og jeg kan da ikke lige finde tyllerne. Ved de havde dem da jeg var der sidst men det er lidt over et halvt år siden så er da ikke sikkert det har dem mere.. Men sprøjteposerne er på side 101. Nederst

Tager vidst på tur til Viborg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Nettemor skriver:

Har lige set kataloget på deres hjemmeside igennem og jeg kan da ikke lige finde tyllerne. Ved de havde dem da jeg var der sidst men det er lidt over et halvt år siden så er da ikke sikkert det har dem mere.. Men sprøjteposerne er på side 101. Nederst

Fundet !!!
Øv hvorfor har de dog ikk priser i det katalog.. Er det syrt eller billigt derinde?

Anmeld

24. april 2012

Nettemor

LouiseVous skriver:

Fundet !!!
Øv hvorfor har de dog ikk priser i det katalog.. Er det syrt eller billigt derinde?

Jeg kan faktisk ikke huske priserne. Mener det var meget normalt.. Men kan ikke huske det. Og nåede ikke derind idag..

Anmeld

24. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Nettemor skriver:

Jeg kan faktisk ikke huske priserne. Mener det var meget normalt.. Men kan ikke huske det. Og nåede ikke derind idag..

Jeg må bruge noget af alt min ledighedstid derude så :p

Anmeld

24. april 2012

Nettemor

LouiseVous skriver:

Jeg må bruge noget af alt min ledighedstid derude så :p

Ja kan i hvert fald bruge en del tid derude Også derfor jeg prøver ikke tage derud for tit

Anmeld

24. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Nettemor skriver:

Ja kan i hvert fald bruge en del tid derude Også derfor jeg prøver ikke tage derud for tit

Smiler, åh nej- skal da vidst ha fundet mig en dag med ekstra god tid..
Jeg synes selve kataloget ligner noget der kun er til forretningsdrivende- man kan godt komme derud som privat person også, ikk ?

Anmeld

24. april 2012

Nettemor

LouiseVous skriver:

Smiler, åh nej- skal da vidst ha fundet mig en dag med ekstra god tid..
Jeg synes selve kataloget ligner noget der kun er til forretningsdrivende- man kan godt komme derud som privat person også, ikk ?

jo sagtens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.