Tyller + posen hvor henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

B&J

LouiseVous skriver:

Hmm
Jeg kunne bare se der er en i Viborg, og jeg har en bettebror der jævnligt køre Aalborgturen, og jeg selv køre til Skørping/Sejlstrup ca hver 2. weekend, så ville jo gerne ha lavet en handel :p

det var super sødt af dig men det er sørme langt væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

B&J skriver:

det var super sødt af dig men det er sørme langt væk

Ja, øv bøv..

Anmeld

23. april 2012

Nettemor

LouiseVous skriver:

Hvordan finder man tyller og poserne på deres hjemmeside??

Jeg ved det faktisk ikke Det var mere for at vise hvilken butik jeg mente.. Men jeg har set dem inde hos dem..

Anmeld

23. april 2012

Nettemor

B&J skriver:

nej nej nej nej altså det har vi ikke hvad er det for en by jeg bor i, ikke et sted kan jeg få en tyl og poser hvor tyllerne både er små men også store

Hvis du vil så kan jeg køre derind imorgen og se hvad det koster og hvad der er for noget.. Og så kan jeg evt købe det for dig og sende det?

Anmeld

23. april 2012

B&J

Nettemor skriver:

Hvis du vil så kan jeg køre derind imorgen og se hvad det koster og hvad der er for noget.. Og så kan jeg evt købe det for dig og sende det?

jamen  jaaa det er svært at forklare når jeg ikke har set dem men det er både tynde til fløde skum og pynt men også tykke så jeg kan bruge det til marcipan brød og kartofle mos så det er både stjernet og 3 kantet osv

Anmeld

23. april 2012

Nettemor

LouiseVous skriver:

Hvordan finder man tyller og poserne på deres hjemmeside??

Har lige set kataloget på deres hjemmeside igennem og jeg kan da ikke lige finde tyllerne. Ved de havde dem da jeg var der sidst men det er lidt over et halvt år siden så er da ikke sikkert det har dem mere.. Men sprøjteposerne er på side 101. Nederst

Anmeld

23. april 2012

Nettemor

B&J skriver:

jamen  jaaa det er svært at forklare når jeg ikke har set dem men det er både tynde til fløde skum og pynt men også tykke så jeg kan bruge det til marcipan brød og kartofle mos så det er både stjernet og 3 kantet osv

Jeg kan tage ind og se hvad de har.. Skulle alligevel derind her på et tidspunkt. Så kan jeg evt tage et billed af det. .

Men hvis det er billigt og det kun er de store så kunne du jo evt godt købe dem og så købe de små for sig selv. .Dem kan man jo få nærmest overalt.. (

Anmeld

23. april 2012

B&J

Nettemor skriver:

Jeg kan tage ind og se hvad de har.. Skulle alligevel derind her på et tidspunkt. Så kan jeg evt tage et billed af det. .

Men hvis det er billigt og det kun er de store så kunne du jo evt godt købe dem og så købe de små for sig selv. .Dem kan man jo få nærmest overalt.. (

ja det har du helt ret i men du kan lige tage et billede... så vil jeg lede videre efter et helt sæt imens....

men behøver ikke købe men lige billede i første omgang

Anmeld

23. april 2012

Nettemor

B&J skriver:

ja det har du helt ret i men du kan lige tage et billede... så vil jeg lede videre efter et helt sæt imens....

men behøver ikke købe men lige billede i første omgang

Det er bare iorden.. Jeg kigger på det

Anmeld

23. april 2012

B&J

Nettemor skriver:

Det er bare iorden.. Jeg kigger på det

mange mange mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.