Jeg opgav gruppen lidt fordi den nettop var lidt døv og sys ikke rigtig at der var så mange der skrev hvis man postede noget.
Men vil da gerne give det et forsøg mere
Her går det fint!
Jeg er 29+5 idag og er levet ok stor. Her er seneste mavebilled:

Jeg har de sidste 2 mdr. døjet med til tider ret slem halsbrænd og klare det med kakao. Jeg har også lidt vøv med mit bækken, men sys jeg kan klare den med at begrænse mig selv lidt.
Derudover har jeg det fint og vi skal lige ha overstået en flytning inden lillemanden behøves at komme 
desværre måtte vi sige farvel til vores elskede hund her først i Marts da han var alt for plaget af HD til at det var rimelig at lade ham leve. Det tog rigtig hårdt på mig da han har været min bedste ven og vi har været så meget igennem sammen(min mands udsendelse til afgghanistan) og han bare har "været der" så meget for mig.
Derudover er jeg nu på min 3 JDM og næste gang er det nok også en anden
Og det er jeg bare så træt af for føler at vi hver gang nærmest starter forfra og lige skal "lærer hinanden at kende" Så mine JDMkonsultationer er alt andet end intime og jeg kommer kun for de praktiske og være sikker på at bebse har det godt. Og så føler jeg bare at d er konstant efter mig på grund af at min startvægt var over deres grænse for normalt BMI. og når jeg får en ny hver gang og de ikek kender mig bliver jeg hver gang mødt med den fordom at alle overvægtige kun kan være mennesker der sidder og æder kage dagen lang og ikek aner en dyt om hvad sund kost er.
Men ja håber der kommer mere gang i gruppen og nu går der jo ikke længe før der er en masse bebser at skrive om
Anmeld