Kom nu juli-folk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. april 2012

sarahjylland

Hva er vi julifolk bare ved at få nok af at være gravid siden vi ikke har gang i nogen tråde herinde :

JEG er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

projekt-ønskebarn

Jeg nyder at være gravid - det værste er dog at man ikke har den samme energi og overskud som man plejer og så at der er så mange ting man ikke må

Men ellers nyder jeg livet som gravid og nyder at mærke min baby i maven... Maven er endnu ikke kæmpe stor, men kiloen ryger på, så det er ikke på maven de sidder ihvertfald

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2012

Ditte-3

syntes også det er lidt tamt her inde  men jo ville da ik ha noget i mod at det snart var sommer så den bette kom ud, jeg vokser inormt på maven og ligner snart en val s er begynt at vralte og lidt pinlig når folk spør hvor langt hende man er og så er man kun 26 uger men ligner en på 35 uger

Anmeld

12. april 2012

sarahjylland

haha jeg ligner også en der er ved termin og vralter voldsomt men har også BL i slem grad. :/

Anmeld

12. april 2012

Nattøs

Jeg er ikke træt af at være gravid men er dog godt træt af mine begrænsninger

Bare gå en tur i fakta kan mærkes i foden, på trods af at vi max har 200 m. og jeg har vand i fødderne, og maven vokser en del i øjeblikket, en nat udvidet den sig lige med 4 cm hehe ca. 

Jeg ser gravid ud i alt tøj og jakker, men kan faktisk kun holde ud af at have mine gravitets bukser, så skal ud og have købt nogle flere har 2 par men kan virkelig kun finde det ene par 

Hun sparker og er meget aktiv hver dag, drømmer om hende om natten, ikke sådan at jeg ser hende. Men jeg nævner jeg er gravid og hvor langt jeg er henne

På torsdag, skal vi ud og købe det sæt tøj hun skal have på hjem fra sygehuset sammen med storebroren. Inden at jeg ikke kan klare at gå rundt, så vil jeg gerne have det fikses og det forstod han heldigvis godt

Anmeld

12. april 2012

sarahjylland

Mine begrænsninger er også VIRKELIG mange. Den anden dag forbarmede jeg mig over mig selv og tænkte argh en lille skridt tur på heste vil være super for mig. Jojo bevares humøret var skønt men wow jeg havde ondt. Bare en ting som at hente Mikkel i børnehaven er slemt. Vi har dog shoppet babyting til lillebror og det tager lang tid når der skal shoppes for jeg går mega langsomt også skal min part i denne weeknd starte stævne og det kribler bare allerede og glæder mig til at kunne løbe igen og til at ikke have lorte ondt i ryggen

Anmeld

13. april 2012

Nattøs

sarahjylland skriver:

Mine begrænsninger er også VIRKELIG mange. Den anden dag forbarmede jeg mig over mig selv og tænkte argh en lille skridt tur på heste vil være super for mig. Jojo bevares humøret var skønt men wow jeg havde ondt. Bare en ting som at hente Mikkel i børnehaven er slemt. Vi har dog shoppet babyting til lillebror og det tager lang tid når der skal shoppes for jeg går mega langsomt også skal min part i denne weeknd starte stævne og det kribler bare allerede og glæder mig til at kunne løbe igen og til at ikke have lorte ondt i ryggen

Jeg kan ikke løbe hehe ikke fordi at jeg har gjort det før. Men bare en lille 50 meter løbetur igår, det sagde bare av av av i mit bækken, så det holder jeg mig fra 

Jeg har bare slappet en del af i dag, havde kun en lille opvask og en kage der skal laves

Anmeld

13. april 2012

sarahjylland

Nattøs skriver:

Jeg kan ikke løbe hehe ikke fordi at jeg har gjort det før. Men bare en lille 50 meter løbetur igår, det sagde bare av av av i mit bækken, så det holder jeg mig fra 

Jeg har bare slappet en del af i dag, havde kun en lille opvask og en kage der skal laves

Jg er bare SÅ træt af det selvfølgelig er der fordele men ski da også mange ulemper da

Anmeld

13. april 2012

Nattøs

sarahjylland skriver:

Jg er bare SÅ træt af det selvfølgelig er der fordele men ski da også mange ulemper da

Jep :-) til aftens mad blev jeg lidt sur. Fik ikke lov til at spise særligt meget så har gemt til natten :-) min mor og kæreste trøster mig ved at sige, at der ikke er langt tid tilbage :-)

Anmeld

13. april 2012

sarahjylland

Nattøs skriver:

Jep :-) til aftens mad blev jeg lidt sur. Fik ikke lov til at spise særligt meget så har gemt til natten :-) min mor og kæreste trøster mig ved at sige, at der ikke er langt tid tilbage :-)

Hihi det er der jo heller ikke men for POKEMON det synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.