Redbull

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja det er jeg helt sikker på den er slap du bare af de kan holde til en helt masse de kære små Du har jo kun drukket en nu ved du jo bare du ik ska gøre det igen.. Jeg køret selv galt under min graviditet og fik en kæmpe træpæl i maven og ude i barnevognen ligger der en smuk lille pige.. Der ska mere til du

Tak for svaret:-) man bliver helt bekymret for bebsen, jeg vil helt bestemt ikke drikke det mere, min baby skal nødig tag skade af det.. Jeg fortryder at jeg faktisk har drukket den ene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Anonym trådstarter

Cookiemonsteret skriver:

Jeg drak det under min graviditet indtil jeg fik konstanteret graviditetsukkersyge, og min jordemoder vidste godt at jeg drak det, og hvis jeg max drak 1 om dagen så ville der ikk ske noget  

OkaY jeg fik aldrig snakket om det med min jordemoder, men jeg nøjes bare med saftevand, VAND og juice:-) er sku bange for jeg gør noget galt.

Anmeld

12. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Tak for svaret:-) man bliver helt bekymret for bebsen, jeg vil helt bestemt ikke drikke det mere, min baby skal nødig tag skade af det.. Jeg fortryder at jeg faktisk har drukket den ene.

Det var så lidt.. Hvis du har helt ondt i maven over det og ved du vil bekymre dig alt for meget så ring til din jm hvis du føler hun ka gi dig mere ro men er sikker på hun siger det samme prøv og tænk på dem der først opdager sent at de er gravide alt hva deres babyer har klaret, så er en lille redbull jo ingenting

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Synes den her side giver et meget godt overblik over hvad og hvor meget man må drikke... Så den ene redbull tror jeg altså ikke skader, men hvis du drikker det hver dag eller drikker meget kaffe, te eller cola, så kan det blive et problem... Men ellers tror jeg nu sagtens du kan tage det roligt fordi du har gjort det den ene gang...

http://www.altomkost.dk/services/nyhedsrum/nyheder/2010/voksne_og_isaer_+gravide_skal_holde_igen_med_koffeinholdige_drikke.htm

Tusind tak for hjælpen:-) vil helt klart tjekke siden ud!

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det var så lidt.. Hvis du har helt ondt i maven over det og ved du vil bekymre dig alt for meget så ring til din jm hvis du føler hun ka gi dig mere ro men er sikker på hun siger det samme prøv og tænk på dem der først opdager sent at de er gravide alt hva deres babyer har klaret, så er en lille redbull jo ingenting

Min mave har det fint lige nu, det var først en time efter jeg havde drukket den, men nu har jeg det helt fint:-) havde spist noget koldt pasta i kantinen på arbejdet og tror også den ikke var frisk

Anmeld

12. april 2012

Kay

ved ikke om det er skadene... men jeg har valgt at lade være... selvom jeg elsker redbull og andre energidrikke drikker dog en cola en gang i mellem selvom det vist heller ik skulle være det bedste...

Anmeld

12. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Min mave har det fint lige nu, det var først en time efter jeg havde drukket den, men nu har jeg det helt fint:-) havde spist noget koldt pasta i kantinen på arbejdet og tror også den ikke var frisk

Det var godt.. Ta du den med ro og held og lykke med bebs i maven

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

ved ikke om det er skadene... men jeg har valgt at lade være... selvom jeg elsker redbull og andre energidrikke drikker dog en cola en gang i mellem selvom det vist heller ik skulle være det bedste...

Ja, jeg tænkte mig ikke rigtig om det, troede sodavand og energidrinks stod lige, men åbenbart er det ikke særlig godt:-) derfor vil jeg helt klart gå forbi det næste gang:-)

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det var godt.. Ta du den med ro og held og lykke med bebs i maven

Tusind tak! 

Anmeld

12. april 2012

Kay

Anonym skriver:

Ja, jeg tænkte mig ikke rigtig om det, troede sodavand og energidrinks stod lige, men åbenbart er det ikke særlig godt:-) derfor vil jeg helt klart gå forbi det næste gang:-)

jeg har også indtaget ting uden at tænke det igennem det tror jeg mange kommer til... men når man så finder ud af det var dumt må man jo bare ladevære frem over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.