Redbull

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.023 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg plejede at drikke engang imellem en red bull før jeg blev gravid, men stoppede det fordi jeg fik en del kvalme og kunne dårlig nok spise, idag drak jeg for første gang EN enkel redbull, det er vel ikke skadeligt for barnet? Og jeg fik en smule ondt i maven en time efter jeg havde drukket den. Men ikke der hvor babyen er, lige i midten af maven, er 13+4 i dag. Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg plejede at drikke engang imellem en red bull før jeg blev gravid, men stoppede det fordi jeg fik en del kvalme og kunne dårlig nok spise, idag drak jeg for første gang EN enkel redbull, det er vel ikke skadeligt for barnet? Og jeg fik en smule ondt i maven en time efter jeg havde drukket den. Men ikke der hvor babyen er, lige i midten af maven, er 13+4 i dag. Hjælp

http://go-dyn.tv2.dk/articlekrop/id-35570935:energ idrikke-forbudt-for-gravide.html

Jeg ville absolut ikke drikke det i min graviditet..

Anmeld

12. april 2012

Guldimaven

Jeg er enig, jeg ville bestemt heller ikke drikke det!

Anmeld

12. april 2012

Masig

jeg tror ikke det skader fordi du drikker en enkelt en sjælden gang imellem... man må drikke op til tre kopper kaffe om dagen, så en enkelt red bull istedet gør vist ikke dens tore forskel, men jeg ville heller ikke drikke det jævnligt. jeg drak selv en enkelt red bull da jeg var lige knap 4 uger henne (havde lige fundet ud af jeg var gravid og vidste ikke det blev frarådet) og min bebse har det fint inde i maven

Koffein med måde er ok, men pas på ikke at få for meget...

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

http://go-dyn.tv2.dk/articlekrop/id-35570935:energ idrikke-forbudt-for-gravide.html

Jeg ville absolut ikke drikke det i min graviditet..

Omg!! Nu bliver jeg bekymret!! - jeg vidste ikke manikke måtte drikke det! Har kun drukket en! Tror du min baby er ok?

Anmeld

12. april 2012

JH12

Jeg ville bestemt ikke drikke det!

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

jeg tror ikke det skader fordi du drikker en enkelt en sjælden gang imellem... man må drikke op til tre kopper kaffe om dagen, så en enkelt red bull istedet gør vist ikke dens tore forskel, men jeg ville heller ikke drikke det jævnligt. jeg drak selv en enkelt red bull da jeg var lige knap 4 uger henne (havde lige fundet ud af jeg var gravid og vidste ikke det blev frarådet) og min bebse har det fint inde i maven

Koffein med måde er ok, men pas på ikke at få for meget...

Tak for svaret:-) jeg blev helt skræmt! Jeg vil helt klart aldrig drikke det mere, jeg vil jo have babyen har det godt. Kan slet ikke lide kaffe heldigvis:-)

Anmeld

12. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Omg!! Nu bliver jeg bekymret!! - jeg vidste ikke manikke måtte drikke det! Har kun drukket en! Tror du min baby er ok?

Ja det er jeg helt sikker på den er slap du bare af de kan holde til en helt masse de kære små Du har jo kun drukket en nu ved du jo bare du ik ska gøre det igen.. Jeg køret selv galt under min graviditet og fik en kæmpe træpæl i maven og ude i barnevognen ligger der en smuk lille pige.. Der ska mere til du

Anmeld

12. april 2012

Cookiemonsteret

Jeg drak det under min graviditet indtil jeg fik konstanteret graviditetsukkersyge, og min jordemoder vidste godt at jeg drak det, og hvis jeg max drak 1 om dagen så ville der ikk ske noget  

Anmeld

12. april 2012

Masig

Anonym skriver:

Tak for svaret:-) jeg blev helt skræmt! Jeg vil helt klart aldrig drikke det mere, jeg vil jo have babyen har det godt. Kan slet ikke lide kaffe heldigvis:-)

Synes den her side giver et meget godt overblik over hvad og hvor meget man må drikke... Så den ene redbull tror jeg altså ikke skader, men hvis du drikker det hver dag eller drikker meget kaffe, te eller cola, så kan det blive et problem... Men ellers tror jeg nu sagtens du kan tage det roligt fordi du har gjort det den ene gang...

http://www.altomkost.dk/services/nyhedsrum/nyheder/2010/voksne_og_isaer_+gravide_skal_holde_igen_med_koffeinholdige_drikke.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.