JM besøg, evt vendingsforsøg og fødselsforberedelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

NNL

Joyce1986 skriver:

Vi kan følges ad hvis du har lyst ..

Men ja dine emner er da lidt mere spændende, end det vi ellers snakker om - for det er jo DØD SYGT ! det kan være jeg skal prøve at tænke over nogle emner også, så vi slipper for de tåbelige spørgsmål

Jeg tror hun kan lave tåbelige spørgsmål ud af alting Men vi kan godt følges derop VI kan lige snakkes ved, så vi også kan finde en dag at svømme igen snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

NNL

MariaJ skriver:

Nej, hvor træls at han måske alligevel ikke ligger rigtigt.  for at han enten har vendt sig eller at det alligevel var et hovede nederst, når du skal scannes.

Jeg synes snart jeg har læst fra mange herinde, at deres fødselsforberedelse var spild af tid. Vi var til et to-timers oplæg, men jeg syntes faktisk næsten der var for meget program, og havde håbet at der blev lidt tid til bare at snakke og spørge. Måske fordi jeg jo har prøvet det før, og mine bekymringer mest går på de ting jeg ville ønske var gået anderledes sidst. Fx. håber jeg også rigtig meget at jeg kan være bedre til at arbejde med veerne denne gang, men synes stadig jeg fuldstændig mangler gode "værktøjer". Jeg har heller ikke fået nogen særlig vejledning i vejrtrækning osv.

Håber simpelthen også bare sådan at han vender rigtigt!! Nu må vi se på fredag, jeg har ikke selv nogen idé om hvad der er op og ned deride...

Det er nemlig også værktøjer til at komme lidt bedre igennem fødslen, jeg havde håbet på at få, men det må jeg lige spørge om næste gang vi skal til det... Det med hvordan man bedst arbejder med en ve, så kroppen opnår noget hver gang, og hvordan vejrtrækning kan hjælpe - det er sådan noget jeg gerne vil lære inden fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.