MariaJ skriver:
Nej, hvor træls at han måske alligevel ikke ligger rigtigt.
for at han enten har vendt sig eller at det alligevel var et hovede nederst, når du skal scannes.
Jeg synes snart jeg har læst fra mange herinde, at deres fødselsforberedelse var spild af tid. Vi var til et to-timers oplæg, men jeg syntes faktisk næsten der var for meget program, og havde håbet at der blev lidt tid til bare at snakke og spørge. Måske fordi jeg jo har prøvet det før, og mine bekymringer mest går på de ting jeg ville ønske var gået anderledes sidst. Fx. håber jeg også rigtig meget at jeg kan være bedre til at arbejde med veerne denne gang, men synes stadig jeg fuldstændig mangler gode "værktøjer". Jeg har heller ikke fået nogen særlig vejledning i vejrtrækning osv.
Håber simpelthen også bare sådan at han vender rigtigt!! Nu må vi se på fredag, jeg har ikke selv nogen idé om hvad der er op og ned deride...
Det er nemlig også værktøjer til at komme lidt bedre igennem fødslen, jeg havde håbet på at få, men det må jeg lige spørge om næste gang vi skal til det... Det med hvordan man bedst arbejder med en ve, så kroppen opnår noget hver gang, og hvordan vejrtrækning kan hjælpe - det er sådan noget jeg gerne vil lære inden fødslen 
Anmeld