Røget laks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

k&k&k&k

Masig skriver:

Nej det smager nemlig bare super godt, og hvis det så ikke gør noget, jamen så ved vi da hvad menuen skal stå på her i weekenden

Ja det gør nemlig så!!! 

Min svigerfar ryger selv laksen så når vi får det derhjemme er den stadig varm/lun når vi spiser den - og det er bare mums 

Håber da snart vi skal have det igen - må lokke ham lidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Masig

k&k skriver:

Ja det gør nemlig så!!! 

Min svigerfar ryger selv laksen så når vi får det derhjemme er den stadig varm/lun når vi spiser den - og det er bare mums 

Håber da snart vi skal have det igen - må lokke ham lidt 

Mmmmm lyder lækkert... Vores er kold, men håber stadig den smager godt

Nu har vi inviteret et par venner til middag i morgen, så håber den er til at servere

Anmeld

12. april 2012

Masig

Maja_4000 skriver:

Bare spis

Og hvis der er for meget , kan det sagtens fryses

Alletiders Deler den med nogle venner i morgen aften så tvivler på der bliver noget til overs

Anmeld

12. april 2012

Kay

Masig skriver:

Vi har lige fået en røget laks fra en bekendt, men den er jo helt frisk, dvs den har ikke været frosset. Så må jeg vel ikke spise den vel? Og kan man fryse sådan en efter den er røget uden der sker noget ved det? Tænker på smag og sådan... For så må jeg vel godt spise den bagefter hvis den bliver frosset i minimum 24 timer?

nej nej nej... det må du simpelthend ikke spise!! det skal straks sendes til mig det hele så skal jeg nok hjælpe dig af med det

Anmeld

12. april 2012

Masig

Kay skriver:

nej nej nej... det må du simpelthend ikke spise!! det skal straks sendes til mig det hele så skal jeg nok hjælpe dig af med det

Årh du er grådig... Kunne du ikke bare nøjes med halvdelen da....

Anmeld

12. april 2012

Kay

Masig skriver:

Årh du er grådig... Kunne du ikke bare nøjes med halvdelen da....

jo oki så... vi kan godt dele den

Anmeld

12. april 2012

Masig

Kay skriver:

jo oki så... vi kan godt dele den

Okay så.... Manden ville nok også blive ked af det hvis jeg bare sådan sendte det hele afsted

Anmeld

12. april 2012

Kay

Masig skriver:

Okay så.... Manden ville nok også blive ked af det hvis jeg bare sådan sendte det hele afsted

ja... men min ville blive frygtelig glad når vi fik den hihi... elllsker røget laks og varmrøgetlaks... mums

Anmeld

12. april 2012

Masig

Kay skriver:

ja... men min ville blive frygtelig glad når vi fik den hihi... elllsker røget laks og varmrøgetlaks... mums

Haha.... ja ville han sikkert... Laks smager bare generelt godt

Anmeld

12. april 2012

Kay

Masig skriver:

Haha.... ja ville han sikkert... Laks smager bare generelt godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.