Tidlige graviditetstegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.094 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg havde ÆL for ca. 7 dage siden og har simpelthen fået niv og jag i underlivet.

Jeg skal tisse ofte og det giver lidt ubehag når blæren er fyldt ( det er som om det presser på noget)

Andre der har prøvet det? Hvad var jeres tidlige graviditets tegn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

pemiro

Anonym skriver:

Jeg havde ÆL for ca. 7 dage siden og har simpelthen fået niv og jag i underlivet.

Jeg skal tisse ofte og det giver lidt ubehag når blæren er fyldt ( det er som om det presser på noget)

Jeg mærkede først til graviditeten i uge 7+, hvor jeg fik kvalme og meget ømme bryster..

Jeg tvivler på man kan mærke noget 7 dage efter ægløsning, da ægget kun lige har sat sig fast. Tror dog på at nogle mærker niv og jag når det sker, og nogle får det "bekræftet" ved en tegnblødning.

Mht blæren tror jeg ikke det skyldes en graviditet, da din livmoder på nuværende tidspunkt er meget meget lille... Måske du har erhvervet en blærebetændelse?

For der kommer to streger om en uges tid

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Jeg mærkede først til graviditeten i uge 7+, hvor jeg fik kvalme og meget ømme bryster..

Jeg tvivler på man kan mærke noget 7 dage efter ægløsning, da ægget kun lige har sat sig fast. Tror dog på at nogle mærker niv og jag når det sker, og nogle får det "bekræftet" ved en tegnblødning.

Mht blæren tror jeg ikke det skyldes en graviditet, da din livmoder på nuværende tidspunkt er meget meget lille... Måske du har erhvervet en blærebetændelse?

For der kommer to streger om en uges tid

Ja jeg synes også det virkede lidt tidligt.

Og blærebetændelse er det ikke, det har jeg haft maaaange gange før og det føles slet ikke sådan.

Jeg må se hvad testen siger i næste uge

Anmeld

12. april 2012

Frk.S

Nu havde jeg generelt ikke så mange symptomer i min graviditet.

Men et af de første som, når jeg tænker tilbage, var der allerede inden jeg testede positivt var EKSTREM træthed.

Anmeld

12. april 2012

Rikkeas

Anonym skriver:

Jeg havde nøjagtig samme symptomer, og jeg anede ikke at jeg var gravid. Tror dog det var.. 3 uger efter min æggeløsning. Så.. Og det var fordi jeg var gravid - det med ondt i maven. da jeg var ca 5 uger henne begyndte jeg at rende på wcet hele tiden, selvom at babyen slet ikke presser mod blæren endnu. Det var meget underligt, men det var et af mine symtomper..

Tag en test om en uges tid, så burde du kunne få svar 

Anmeld

12. april 2012

Tona

Anonym skriver:

Faktisk umiddelbart efter ægløsning hvor jeg var blevet gravid begyndte det med følgende: ømme bryster (så meget at det gjorde ondt at tage BH af og på og mine BH' er var i øvrigt alle sammen for små pludselig, bukserne strammede, begyndende kvalme, niv og stik i maven og noget der føltes som om der var en slem menstruation på vej (altså jeg mener ligesom murren og sådan), skulle tisse konstant og det var meget sådan lige som om at når jeg skulle tisse så skulle det være nu fordi det var ubehageligt at have blæren for fyldt, total spise-trip konstant

Jo det var mange ting meget tideligt, men det sker altså sådan for nogen.

Krydser fingre for at du får dine to streger  

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar allesammen

Glæder mig helt til at teste i næste uge

Anmeld

12. april 2012

FogL

Anonym skriver:

Hvis du havde ÆL for 7 dage siden, kan du ikke mærke noget "presser på" endnu. Det er først omkring uge 20, at barnet gør tissetrangen større. Indtil da er det hormonerne. 

Jeg ville vente en uges tid eller to med at teste - vent først på mens  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.