Kan I mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2012

Amanda2

Jeg mærker i hvert fald liv, elsker mine små bobler og skub Det gjorde jeg også tidligt med Kalle. Virkelig en skøn følelse. Synes også jeg er blevet tung hurtigt den her gang.. men spiser også som en elefant, tror også jeg skal til og tænke mig lidt om hvis det ikke skal gå helt amok. Har løbet 5 km 3 gange om uge, indtil sidste uge. Løb onsdag og havde hård mave og ømhed helt indtil lørdag. Træls jeg ikke kunne blive ved lidt længere, men man er nok bare større anden gang. Mærkeligt at der ikke er ubehag ved løb, men plukveer bagefter. Har i også plukveer?   synes endelig jeg har en del?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

piadas

Amanda2 skriver:

Jeg mærker i hvert fald liv, elsker mine små bobler og skub Det gjorde jeg også tidligt med Kalle. Virkelig en skøn følelse. Synes også jeg er blevet tung hurtigt den her gang.. men spiser også som en elefant, tror også jeg skal til og tænke mig lidt om hvis det ikke skal gå helt amok. Har løbet 5 km 3 gange om uge, indtil sidste uge. Løb onsdag og havde hård mave og ømhed helt indtil lørdag. Træls jeg ikke kunne blive ved lidt længere, men man er nok bare større anden gang. Mærkeligt at der ikke er ubehag ved løb, men plukveer bagefter. Har i også plukveer?   synes endelig jeg har en del?

Øv, at du blev nødt til at stoppe med at løbe, men man bliver jo nødt til at tænke på barnet, så der er jo nok ikke så meget at gøre....kan du ikke erstatte det med gåture?

Jeg har også allerede en del plukveer - de kommer specielt, hvis ungerne ikke gider høre efter, jeg bliver stresset eller noget i den stil! Men det er nok meget normalt...!

Anmeld

29. april 2012

Amanda2

Jo går en del ture og vi har en  meget aktiv hund som elsker det så det er med til at skubbe mig ud af døren selv sofaen kalder

Ja, stresse kan virkelig påvirke. Sådan synes jeg også jeg oplever det, Kalle streeser ikke sådan, men job og specielt mængden kan mærkes. Gad godt der var overskud i økonomien til 30 timer, men på den anden side elsker jeg mit arbejde og vil synes jeg gik "glip" af noget ved ikke og være der fuld tid.

Anmeld

29. april 2012

piadas

Amanda2 skriver:

Jo går en del ture og vi har en  meget aktiv hund som elsker det så det er med til at skubbe mig ud af døren selv sofaen kalder

Ja, stresse kan virkelig påvirke. Sådan synes jeg også jeg oplever det, Kalle streeser ikke sådan, men job og specielt mængden kan mærkes. Gad godt der var overskud i økonomien til 30 timer, men på den anden side elsker jeg mit arbejde og vil synes jeg gik "glip" af noget ved ikke og være der fuld tid.

Jamen, så får du trods alt rørt dig lidt, selvom det ikke er det samme!

Ja, 30 timer ville være fedt - jeg er dog så heldig, at jeg gemte 13 ugers barsel fra Ida, så jeg har fri hver fredag.

Anmeld

15. maj 2012

Lyk

Har glædet mig til at kunne skrive i denne tråd, og det kan jeg nu

For et par uger siden mærkede je bobler/kildren i maven, der hvor baby ligger, men vidste ikke helt, hva det var. Her i weekenden sparkede eller sprællede baby lige under min hånd - så fantastisk

I aftes mærkede min kæreste det også, og der var ingen tvivl hos nogen af os, om at det var lille fister der bevægede sig

Jeg er 16+6 idag, så det er lidt tidligt, men det er bare så skønt!!!

Anmeld

16. maj 2012

Chili

Jeg vil også være med

Jeg er 17+4 i dag, og har faktisk mærket liv den sidste uges tid (;

I starten var jeg usikker om det var det, men nu er jeg sikker Og det er super fedt, glæder mig til manden kan mærke med (;

Anmeld

25. maj 2012

Princesspigen

piadas skriver:

Jeg har hele dagen haft fornemmelsen at, at h*n har puffet rundt i min mave. Det er så fedt, og jeg er sikker på, at det er de første spæde tegn på liv, jeg har mærket!

Det sidste stykke tid har jeg ind imellem også oplevet de der små bitte puf, hvor man tænker, at det må være liv, men alligevel er man i tvivl. Men idag var jeg ikke i tvivl længere. Jeg kan efterhånden også mærke, at livmoderen går op til navlen, så der sker jo noget derinde.

Er I begyndt at fornemme/mærke noget?

nu kan jeg os melde mig ind her  

har den sidste uge haft voldsom hoste og ondt i halsen, alt den hoste har holdt lille fisen vågen så h*n har moslet en del rundt og sparket til mor når jeg hoster for meget..

før det har jeg et par gange følt det samme men været meget i tvivl da det forsvandt igen med det samme og jeg jo er første gangs så vidste ikke hvordan det skulle føles..  

Anmeld

30. maj 2012

mortilnoahogmelina

Jeg kan os melde mig ind her .

Jeg er 18+2 idag og har mærkede liv for første gang , helt fantastisk jeg har bekymret mig en del om det da jeg er 2 gangs gravid .

Anmeld

17. juni 2012

NatashaL92

jeg er 22+3 og er først begyndt rigtigt at mærke spark nu

det er en Fantastisk  følelse

Anmeld

17. juni 2012

Chili

NatashaL92 skriver:

jeg er 22+3 og er først begyndt rigtigt at mærke spark nu

det er en Fantastisk  følelse

Jaa det er skønt

Jeg har mærket liv siden uge 16, men synes godt nok han er blevet mere rolig nu  22+1 er jeg i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.