Kan I mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.501 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. april 2012

piadas

Jeg har hele dagen haft fornemmelsen at, at h*n har puffet rundt i min mave. Det er så fedt, og jeg er sikker på, at det er de første spæde tegn på liv, jeg har mærket!

Det sidste stykke tid har jeg ind imellem også oplevet de der små bitte puf, hvor man tænker, at det må være liv, men alligevel er man i tvivl. Men idag var jeg ikke i tvivl længere. Jeg kan efterhånden også mærke, at livmoderen går op til navlen, så der sker jo noget derinde.

Er I begyndt at fornemme/mærke noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Princesspigen

piadas skriver:

Jeg har hele dagen haft fornemmelsen at, at h*n har puffet rundt i min mave. Det er så fedt, og jeg er sikker på, at det er de første spæde tegn på liv, jeg har mærket!

Det sidste stykke tid har jeg ind imellem også oplevet de der små bitte puf, hvor man tænker, at det må være liv, men alligevel er man i tvivl. Men idag var jeg ikke i tvivl længere. Jeg kan efterhånden også mærke, at livmoderen går op til navlen, så der sker jo noget derinde.

desværre ikke..

men jeg syndes jeg ku fornemme imorges at min livmoder så små bevæger sig op af.. lidt spændende.. er jo os kun 13+6

Anmeld

15. april 2012

CA

Ih det er så skønt at kunne mærke den lille! Jeg har også været i tvivl om, om det bare har været luft, men i gr blev jeg helt sikker Så 2 uger før jeg kunne mærke Johannes. 

Anmeld

16. april 2012

Camillos

piadas skriver:

hehe jeg er lidt i tivl jeg er 13+3 for et par dage siden fik jeg en underlig kildren der hvor bebs nu ligger indefra.. det var underligt.. nu får jeg lidt jag engang imellem.. men det er jo ikke til at sige om det er baby? hvor langt er du henne ? 

Anmeld

16. april 2012

piadas

Camillos skriver:

hehe jeg er lidt i tivl jeg er 13+3 for et par dage siden fik jeg en underlig kildren der hvor bebs nu ligger indefra.. det var underligt.. nu får jeg lidt jag engang imellem.. men det er jo ikke til at sige om det er baby? hvor langt er du henne ? 

Ja, det er lidt svært at finde ud af!

Jeg er også stadig i tvivl indtil videre i denne graviditet - og det er endda 4. barn, så jeg burde vide, hvordan det føles!

Jeg er 15+6 idag!

Anmeld

16. april 2012

piadas

Carina87 skriver:

Ih det er så skønt at kunne mærke den lille! Jeg har også været i tvivl om, om det bare har været luft, men i gr blev jeg helt sikker Så 2 uger før jeg kunne mærke Johannes. 

Det var da også tidligt, Carina! 

Men på den anden side, er det jo også omkring 14 uger, at de kloge siger, at flergangsfødende måske kan begynde at mærke de første små bobler. Ih, tiden går stærkt denne gang!

Anmeld

19. april 2012

esiuol

Jeg er 15+5 i dag, og mærker endnu ikke noget til de to små banditter. Eller dvs. jeg mærkede faktisk noget en aften tidligere på ugen - har en idé om, at det var bebserne, der byttede plads. Til tilvækstscanningen i tirsdags havde de da også rigtig nok rykket rundt.

Anmeld

19. april 2012

piadas

esiuol skriver:

Jeg er 15+5 i dag, og mærker endnu ikke noget til de to små banditter. Eller dvs. jeg mærkede faktisk noget en aften tidligere på ugen - har en idé om, at det var bebserne, der byttede plads. Til tilvækstscanningen i tirsdags havde de da også rigtig nok rykket rundt.

Sjovt - så har du jo mærket et eller andet!

Anmeld

26. april 2012

OktoberMor

Hvor er det dejligt... gid det var sådan her hos mig!  
jeg er idag 17+0 og jeg syntes ikke der sker noget, jeg er dog begyndt at ha lidt ondt i maven, og nede omkring "Tissekonen" Kan jeg mærke at det hiver, niver osv.. Så måske det er ved at være snart..

Anmeld

26. april 2012

piadas

lillemor92 skriver:

Hvor er det dejligt... gid det var sådan her hos mig!  
jeg er idag 17+0 og jeg syntes ikke der sker noget, jeg er dog begyndt at ha lidt ondt i maven, og nede omkring "Tissekonen" Kan jeg mærke at det hiver, niver osv.. Så måske det er ved at være snart..

Jeg synes, det bliver mere og mere, men havde jeg været førstegangsfødende, havde jeg nok stadig været i tvivl, om det var liv, jeg mærkede!

Men det er dejligt - og jeg glæder mig, til man når det stadie, hvor man virkelig kan mærke det!

Til gengæld synes jeg min mave er ved at være stor og tung - det er altså tidligt, når jeg kun er 17+2!

Jeg har lavet en aftale med mig selv om, at jeg skal spise mindre portioner, for jeg tror også, at det er der, der gør, at man næsten kan have det ubehageligt, fordi han begynder at fylde mere derinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.