Husker i at filme jeres børn? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

RiUL

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Sifling

Hvor er han dygtig! Jeg filmer faktisk en del, og tit lidt i periode Den seneste er fra den anden dag, hvor Jolan leger under legetæppet, (det er bare det sjoveste lige nu), og han bare lynhurtigt vender sig om når jeg kalder på ham Det er ninja Jolan
Har også lige vedlagt et billede af, hvor han var 5 min efter
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. april 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Så er der video

http://www.youtube.com/watch?v=N52XWBpTEYI

Årh dejlige dejlige Oliver Hvor er det sødt, at han griner, hver gang han ser Mikkel!  

Anmeld

19. april 2012

Ka+Ma=Be

Sifling skriver:

Hvor er han dygtig! Jeg filmer faktisk en del, og tit lidt i periode Den seneste er fra den anden dag, hvor Jolan leger under legetæppet, (det er bare det sjoveste lige nu), og han bare lynhurtigt vender sig om når jeg kalder på ham Det er ninja Jolan
Har også lige vedlagt et billede af, hvor han var 5 min efter

Haha hvor er han bare sød!   Og skide glad hehe

Er du JYDE?

Anmeld

20. april 2012

Sifling

Ka+Ma=Be skriver:

Haha hvor er han bare sød!   Og skide glad hehe

Er du JYDE?

Hahaha.. Ja det kan jeg vidst ikke løbe fra :p Har dog boet i storkøbenhavn de sidste 2 år Men har også lige været i århus sidste weekend, så det gør det heller ikke bedre

Anmeld

20. april 2012

HeidiØ

Ej piger piger piger, jeres børn er simpelthen så skønne. Er vild med videoerne - ja, jeg ku ik selv la vær med at uploade alligevel.. en video fra den anden dag hvor William hopper i trip trappen Ta jer ikke af den lyd min kæreste pludselig kommer med, haha!

Skønt at følge udviklingen på jeres lækre unger!

Anmeld

20. april 2012

Sifling

HeidiØ skriver:

Ej piger piger piger, jeres børn er simpelthen så skønne. Er vild med videoerne - ja, jeg ku ik selv la vær med at uploade alligevel.. en video fra den anden dag hvor William hopper i trip trappen Ta jer ikke af den lyd min kæreste pludselig kommer med, haha!

Haha, hvor er han kær Og sikke nogle dejlige store øjne han laver

Anmeld

20. april 2012

HeidiØ

Sifling skriver:

Haha, hvor er han kær Og sikke nogle dejlige store øjne han laver

Tak! Hehe ja, den får ikke for lidt!

Anmeld

22. april 2012

Ka+Ma=Be

Sifling skriver:

Hahaha.. Ja det kan jeg vidst ikke løbe fra :p Har dog boet i storkøbenhavn de sidste 2 år Men har også lige været i århus sidste weekend, så det gør det heller ikke bedre

Nej det kan du ikke! hehe. Men det er jo også en vis charme, ikk!

Anmeld

22. april 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Haha han har lavet sin egen lille dans til lyden! Hvor er han bare sød altså!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.