Husker i at filme jeres børn? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.433 visninger
31 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Ka+Ma=Be

Godaften de damer 

Husker i andre at filme jeres dejlige unger? Og har i lyst til at dele lidt ud?

Jeg ville uploade en video til baby.dk og fik øje på en gammel video jeg uploadede dengang Benjamin rigtig begyndte at smile og grine  Og hold nu helt op! Jeg havde jo helt glemt, at han rent faktisk, var så lille og nutsi

Jeg prøver at huske mig selv på, at filme ham fra tid til anden og hvor er det dog hyggeligt at se tilbage på! Også selvom han kun er 7 måneder hehe

Så i får lige to videoer - en fra ca. 3 måneder mener jeg og så en ny hvor han er begyndt at krybe  

Og så vil jeg da gerne se nogle videoer af jeres dejlige unger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Ka+Ma=Be

Det tager jeg som et nej!?

Anmeld

13. april 2012

TrineMine86

Ka+Ma=Be skriver:

Godaften de damer 

Husker i andre at filme jeres dejlige unger? Og har i lyst til at dele lidt ud?

Jeg ville uploade en video til baby.dk og fik øje på en gammel video jeg uploadede dengang Benjamin rigtig begyndte at smile og grine  Og hold nu helt op! Jeg havde jo helt glemt, at han rent faktisk, var så lille og nutsi

Jeg prøver at huske mig selv på, at filme ham fra tid til anden og hvor er det dog hyggeligt at se tilbage på! Også selvom han kun er 7 måneder hehe

Så i får lige to videoer - en fra ca. 3 måneder mener jeg og så en ny hvor han er begyndt at krybe  

Og så vil jeg da gerne se nogle videoer af jeres dejlige unger

ja her filmer vi også en del - kan slet ikke lade være

men aner ikke hvordan man uploader videoér når jeg ikke har dem til at ligge på min computer, men på facebook ?

nå men her er en video af Magnus da han lige var blevet 4 måneder gammel

http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=10150564470872684 

Anmeld

13. april 2012

RiUL

Vi filmer ikke så tit, men vi gør det engang imellem Det er sjovt at se tilbage på

Og orv hvor er Benjamin bare dygtig  Det må han altså lige lære Oliver, næste gang vi ses

Jeg ville ha lagt en video ind, hvor Oliver griner af Mikkel (katten) Men den ville ikke som jeg ville

Anmeld

13. april 2012

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

ja her filmer vi også en del - kan slet ikke lade være

men aner ikke hvordan man uploader videoér når jeg ikke har dem til at ligge på min computer, men på facebook ?

nå men her er en video af Magnus da han lige var blevet 4 måneder gammel

http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=10150564470872684 

Jeg kan ikke få lov til at se videoen?! Ved ikke om det bare er imidlertidigt.

Men man kan uploade her inde via sin profil Der er en videomappe af en slags.

Anmeld

13. april 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Vi filmer ikke så tit, men vi gør det engang imellem Det er sjovt at se tilbage på

Og orv hvor er Benjamin bare dygtig  Det må han altså lige lære Oliver, næste gang vi ses

Jeg ville ha lagt en video ind, hvor Oliver griner af Mikkel (katten) Men den ville ikke som jeg ville

Ja jeg er også glad for, at jeg har husket at filme engang imellem Det er så hyggeligt at se tilbage på.

Det skal jeg sige til Benjamin Så må Oliver lige lære ham det med at komme op i armene! hehe.

Ihh den bliver jeg nødt til at se   Hvad var det som drillede?

Anmeld

13. april 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Ja jeg er også glad for, at jeg har husket at filme engang imellem Det er så hyggeligt at se tilbage på.

Det skal jeg sige til Benjamin Så må Oliver lige lære ham det med at komme op i armene! hehe.

Ihh den bliver jeg nødt til at se   Hvad var det som drillede?

Ja, det er bare så hyggeligt - men synes det er vildt at de ændre sig så meget hele tiden

Ja, hehe - De må lige lære hinanden nogle af de tricks de kan

Jamen, når jeg lagde videoen ind, så stod den bare og loadede, og sagde at den var igang med at lave de der forside billeder man kunne vælge. Men må lige prøve igen, og se om jeg kan få det til at virke

Anmeld

16. april 2012

HeidiØ

uuuuuuh jeg filmer William heeele tiden, kan slet ik lade vær hehe!

Det tager bare så lang til at lægge dem herind, synes jeg!

Men hvor ER Benjamin dygtig! Sikke han møver sig frem!!

Anmeld

16. april 2012

Røverdatter

Dygtige Benjamin!! Og sød det er han godt nok!!

Birk er også begyndt at møve sig rundt, og kommer op på alle fire - han skal bare lige finde ud af at kravle videre derfra

Vi filmer også af og til - men kan ikke finde ud af at lægge dem herind, og det er nok heller ikke det jeg gør mest i ved computeren - engang imellem kommer der et par billeder herind, men at sætte videokameraet til, gør jeg faktisk aldrig....  

Rigtig dejlig dag til jer !! 

Anmeld

16. april 2012

SaNiNa

Ja syntes faktisk vi er ret gode til at tage billeder og film af dem begge to både sammen og hver for sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.