Anonym skriver:
Ja det er det?
Hmm.. Må gå ud fra det er Æl. Ved du om man godt kan teste positivt på sin mens(ikke mens
) dag, hvis man har haft sent æl, og det er mindre end 14 dage fra æl til mens?
Ja du må holde nyserrigheden ud lidt endnu
hehe, kan sige så meget at jeg fatisk har tænkt på dig og hvordan det er gået (Så kan du måske regne den ud) . Jeg håber virkelig for jer, at det er jeres tur! 
Ja det er lidt underligt. Men ja gå ud fra æl. Så håber i har knaldet løs og hopper i kanen et par dage endnu.

Altså personlig havde jeg jo en "lang" cyklus- 32 dage. Jeg testede positiv på æ på dag 16, regnede med æl på dag 18 og testede så positiv for graviditet på dag 32, atså 14 dage efter æl.. Så nej, ved desværre ikke noget om du teste positiv tidligere. Vil tro det kommer an på om du kan teste tidligt positiv på g-teste. Så det kommer nok an på om du har erfaring med det..
Men det kan vel ikke skade at prøve.

- Jeg havde fornemmelsen af at være gravid på testdag, mens udebev men pga aborten før var jeg ikke sikker på om min cyjlus var blevet regelmæssig så derfor tog ejg en æltest 4+0, POSITIV MED DET SAMME, og så tog jeg gtesten efter.. Tror godt jeg kunne have testet positiv et par dage før for gtesten var rimelig positiv.

Spændende.. Uh, har en formodning om hvem det måske kan være, men har et par brugere i tankerne.

Sig endelig til år du afsløre dig selv.

Og tak for tankerne. <3
Anmeld