Vi har fået ny nabo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. april 2009

linemus

En hest. Jeg kiggede godt nok en ekstra gang, da der pludselig stod en hest på den tomme nabogrund Men hvor er det hyggeligt. Jeg synes godt nok, den ser lidt ked ud af det. Er det ok for en hest at gå rundt på en græs-grund og være bundet i en lang snor til et træ? Jeg troede, de skulle have en indhegning... Jeg mistænker ejeren for at være for doven til at slå græs derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2009

ka li ja

hahaha ja smart græsslåmaskine!!! sådan en vil jeg også ha
men skide hyggeligt for ungerne at glo på
men ved ikke om en hest må stå bundet sådan.... det tror jeg måske ikke i længere tid....
men er det nye naboer(ikke kun hesten)? for så er det måske kun en midlertidig løsning, den med tovet

Anmeld

10. april 2009

bette

man må ikke have en hest bundet med mindre den har adgang til både læ for regn osv og mad og drikke

Anmeld

10. april 2009

Tynen

Gad vide om den er rekvisit til en joke af en påske-brandert

Ved du om den har vand? - Ellers kan jeg nemlig ikke sove roligt i nat
(Sorry, en gammel brist fra dengang jeg selv havde hest! &nbsp

Signe og Nanna må da være helt vilde med jeres nye nabo
De er altså så hyggelige sådan nogen heste!

Anmeld

10. april 2009

linemus

Vilde og vilde, det ved jeg ikke om de er. Men de skal da lige op og kigge i vinduet og sige Hes et par gange, når de skal i seng. Vi har så heller ikke været i haven, siden den kom - så får de nok travlt med at hænge på hegnet.

Det er kun hesten, der bor der. Jeg tror, det er manden der lejer hus ud på nabogrunden, der har den tomme grund også. Han kom i hvert fald i går og "luftede" hesten og flyttede den til et nyt træ.

Jeg har ikke set den i dag, da vi ikke har været hjemme, men jeg vil straks imorgen tjekke om den stadig er her og om den har vand!

Synes også det er den perfekte nabo (i forhold til at nogen byggede et stort hus og flyttede larmende ind), men den skal altså have det ordentligt så...

Anmeld

10. april 2009

ka li ja

bette skriver:

man må ikke have en hest bundet med mindre den har adgang til både læ for regn osv og mad og drikke

det med maden kan jeg godt fordtå, men hvorfor må den ikke stå i regnvejr?? det må dem der står løst på marken da gerne

Anmeld

10. april 2009

Susan1978

ved bare at en hest ikke må gå alene, de er flok dyr.. og blir bims af at stå alene..

Anmeld

11. april 2009

bette

ka li ja skriver:

det med maden kan jeg godt fordtå, men hvorfor må den ikke stå i regnvejr?? det må dem der står løst på marken da gerne

de må ikke stå der hele tiden.. ellers får de svamp i huden

Anmeld

11. april 2009

linemus

Nå, den var altså væk i dag, så han har nok fjernet den i går.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.