Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mkb123 skriver: Jeg vil gerne have pris på bukserne med blomster, de lyse cowboyshorts, lilla bukse-dragt, den lyserøde kjole med kort ærme, den lyse lyserøde kjole med prikker, de lilla korte leggings, kortærmet lyserød body Mvh Maria
Jeg vil gerne have pris på bukserne med blomster, de lyse cowboyshorts, lilla bukse-dragt, den lyserøde kjole med kort ærme, den lyse lyserøde kjole med prikker, de lilla korte leggings, kortærmet lyserød body
Mvh Maria
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til Liva skriver: Hvad siger du til 150 pp?! Alt er i super fin stand
Hvad siger du til 150 pp?! Alt er i super fin stand
Jeg vil gerne give 170 plus 30 i Porto hvis det er alt tøj fra billederne
xoxotasha skriver: Jeg vil gerne give 170 plus 30 i Porto hvis det er alt tøj fra billederne
Mor til Liva skriver: Det er prisen på dem hun spørger om...Afventer lige fra hende, men ellers vil jeg godt lave en god pris på det hele til dig hvis du er interesseret
Det er prisen på dem hun spørger om...Afventer lige fra hende, men ellers vil jeg godt lave en god pris på det hele til dig hvis du er interesseret
Okay har ikke meget at gøre godt med. Men du kan prøve at komme med en samlet pris hvis hun hopper fra
Pris for:
Billede 2, undtagen den hvide/lilla med egern.
Billede 3 undtagen dem oppe i højre hjørne.
Billede 5, kjolen nede i venstre hjørne.
rikkeregnbue skriver: Pris for: Billede 2, undtagen den hvide/lilla med egern. Billede 3 undtagen dem oppe i højre hjørne. Billede 5, kjolen nede i venstre hjørne.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128