Fortælle man er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

LR85

fortalte med det samme.

kunne overhoved ikke vente, og kunne ikke gå med den store nyhed for mig selv.

og hvis man endelig skulle abortere, synes jeg det ville være rart a få støtte og opbakning fra nogen som i forvejen faktisk havde vidst a man var gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Hvornår fortalte du/i til de nærmeste (familie og nære venner) at i er/var gravide?

Vi fortalte det først efter NF. Jeg glædede mig til at fortælle det, men på den anden side synes jeg det var noget helt specielt at min mand og jeg havde den hemmelighed sammen

Anmeld

11. april 2012

Ciss

Jeg stemte blankt. Den første gang var det i uge 12. Den anden gang skulle vi også vente med at sige det - og så plaprede min mand alligevel ud med det i uge 7 til sin familie. Så da måtte jeg jo bare tage telefonen til min familie også, så de ikke skulle høre om det ad omveje... Med hormoner og det hele var jeg temmelig sur på ham, men det gik jo heldigvis godt. Jeg ville ikke have haft det så godt med at være nødt til at tage hele ringerunden en gang til en uge eller to bagefter for at være nødt til at fortælle, at det ikke gik alligevel...

Min chef har begge gange fået besked ca uge 9-10, men den slags oplysninger går ikke videre fra hende, og det har mest været, fordi jeg tænker, at hvis jeg tager hensyn til jobbet og giver tidlig besked, så er de også mere villige til at tage hensyn til mig, hvis behovet skulle opstå.

Anmeld

11. april 2012

JH12

Jeg har valgt at stemme blankt, fordi vi fortalte det til de forskellige meget forskelligt..

Mine forældre + brødre fik det afvide, samme dag som jeg testede positiv 3+6...
Mine sviger forældre fik det først afvide i uge 9. og derefter fik min biologiske far og min svigerinde også fik det afvide.
Venner fik det først afvide efter NF 12+6 ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.