Emmaljunga klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

MorEllen

maria_wlt skriver:

Vi har en Cerox... Vognen er vildt tung når barnet skal vende mod os.. Jeg ville have valgt en anden vogn hvis jeg vidste det til at starte med..

Ja, vi har også cerox og jeg er enig med dig -den er tung når barnet vender mod os. Derfor vender hun mest den anden vej når vi skal gå længre turer. Men jeg ville ikke valgt en anden, synes det er så meget andet godt ved den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Glad Giraf

Denisep skriver:

JJapplplapladpladspladsepladseneervvuvugvugtvugtivigtigddedet

Vi har den der hedder City cross fraemmaljunga 

Den ligner de andre men er valgt pga der er mere plads under vognen, kender mange der har de andre som har brokket over pladsen. Og for os var det vigtigt at der kunne være en taske

Ja pladsen er vigtig, det havde jeg slet ikk tænkt på

Anmeld

11. april 2012

Clisolka

Jeg står selv og skal købe en Cerox 2.0 i denne måned - vi skal kigge på en brugt på lørdag. Valget for mig var nemt, for jeg vil ikke have svinghjul  Så indtil videre har jeg ikke så meget erfaring med klapvogne 

Anmeld

11. april 2012

Mizz-sommer

Nina1988 skriver:

Okay, hvad er grunden til at i lige har valgt den?

vi synes den er smart..

også går vi meget så den er nem at komme rundt med også fylder den ikke meget når vi skal på tur...

Anmeld

12. april 2012

lio

Nina1988 skriver:

Vi skal ud og købe klapvogn til vores datter, men kan ikk helt beslutte mig for hvilken...
Elsker emmaljunga så sådan en skal det være, valget står mellem nitro city eller cerox 2.0

Hvilken en kan i anbefale, beskriv gerne hvorfor fordele/ulemper

De er lige de to vogne vi havde i sigte men vi valgte nitro pga. drejehjulene, det er ret praktisk. (både jeg og kæresten er fhv lave, så jo mindre klodset det er at gå med, jo bedre)

Anmeld

12. april 2012

Lunae

Nina1988 skriver:

Vi skal ud og købe klapvogn til vores datter, men kan ikk helt beslutte mig for hvilken...
Elsker emmaljunga så sådan en skal det være, valget står mellem nitro city eller cerox 2.0

Hvilken en kan i anbefale, beskriv gerne hvorfor fordele/ulemper

Vi har en emmaljunga nitro City og jeg ELSKER den! Vi har haft den et års tid, så vi har prøvet alt slags vejr og alle underlag og den er bare fantastisk! Den er let og kan komme forbi alle steder!

Det eneste som den ikke kan, er at køre på stranden, men da vi ikke bruger den specielt meget der, så klarer vi os

Anmeld

12. april 2012

MorDk

Vi har Nitro City til vores søn og er super glade for den... 

Lillesøster skal overtage den med en City Bag på  og så har vi klapvognsdelen til hende også....

Anmeld

12. april 2012

janne1986

Vigear en cerox uden svinghjul, den er lidt tung hvis barnet vender mod os, men ville alligevel ik vælge en anden, den er super god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.