Emmaljunga klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken klapvogn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.745 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Glad Giraf

Vi skal ud og købe klapvogn til vores datter, men kan ikk helt beslutte mig for hvilken...
Elsker emmaljunga så sådan en skal det være, valget står mellem nitro city eller cerox 2.0

Hvilken en kan i anbefale, beskriv gerne hvorfor fordele/ulemper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Mizz-sommer

Vi skal også ha en Emma men det er en scooter 2.0

Anmeld

11. april 2012

Glad Giraf

Mizz-sommer skriver:

Vi skal også ha en Emma men det er en scooter 2.0

Okay, hvad er grunden til at i lige har valgt den?

Anmeld

11. april 2012

maria_wlt

Vi har en Cerox... Vognen er vildt tung når barnet skal vende mod os.. Jeg ville have valgt en anden vogn hvis jeg vidste det til at starte med..

Anmeld

11. april 2012

Maja_4000

Vi har en Nitro City og er rigtig glade for den

+ er helt klart svinghjulene ! :b Dem er vi SÅ glade for .. Og så at den kan ligges helt ned og at kalechen er så lang , så den kan hives helt ned foran barnet når det skal sove ..

- er at der ikke er voldsomt meget plads under den (eller det er i hvert fald besværgeligt at mase ting derind ) og at man skal have barnet ud af vognen for at vende overdelen .. 

Anmeld

11. april 2012

Rødhætte

Nina1988 skriver:

Vi skal ud og købe klapvogn til vores datter, men kan ikk helt beslutte mig for hvilken...
Elsker emmaljunga så sådan en skal det være, valget står mellem nitro city eller cerox 2.0

Vi har en emmaljunga, men kan ikke huske hvad den hedder.. Det er den med svinghjul. Den er vi MEGA glade for.. Elsker simpelthen at den er så nem at komme rundt med. Et stort plus er også at man kan tage barnevogns overdelen over på klapvognsstellet

Anmeld

11. april 2012

Rødhætte

Maja_4000 skriver:

Vi har en Nitro City og er rigtig glade for den

+ er helt klart svinghjulene ! :b Dem er vi SÅ glade for .. Og så at den kan ligges helt ned og at kalechen er så lang , så den kan hives helt ned foran barnet når det skal sove ..

- er at der ikke er voldsomt meget plads under den (eller det er i hvert fald besværgeligt at mase ting derind ) og at man skal have barnet ud af vognen for at vende overdelen .. 

Anmeld

11. april 2012

Maja_4000

Vil lige tilføje at en fra min mg har Cerox og er RIGTIG glad for den .. Hun kan ikke lide svinghjul , så for dem var det det rigtige valg

Anmeld

11. april 2012

Pinkrose

Nina1988 skriver:

Vi har den der hedder City cross fraemmaljunga 

Den ligner de andre men er valgt pga der er mere plads under vognen, kender mange der har de andre som har brokket over pladsen. Og for os var det vigtigt at der kunne være en taske

Anmeld

11. april 2012

Glad Giraf

maria_wlt skriver:

Vi har en Cerox... Vognen er vildt tung når barnet skal vende mod os.. Jeg ville have valgt en anden vogn hvis jeg vidste det til at starte med..

Okay, ja det er helt klart værd at have i tankerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.