Trillingevogn til Tildes mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

Rebecca55

Kofoed. skriver:

Hvor er den fundet henne af? Og bliver den ikke meget usikker, hvis der sidder en tung på den nederste/bagerste sæde?

Vi fandt den på nettet og fik derefter ønskebørn til at bestille den hjem til os.

Synes slet ikke den er usikker, tvært imod er jeg overrasket over hvor stabil jeg synes den er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

ønskebørn74

Tildes mor skriver:

Det tænkte jeg faktisk også på, men så kan man jo vende sæderne så de kigger mod hinanden - super smart!  

har du overvejet at købe en firlinge vogn så der er plads til Tilde også..

Anmeld

2. maj 2012

Tildes mor

ønskebarn74 skriver:

har du overvejet at købe en firlinge vogn så der er plads til Tilde også..

Det har vi sdkam overvejet, vi går også og leger utrolig meget med tanken, men vi kan bare ikke helt beslutte os 

Anmeld

2. maj 2012

ønskebørn74

Tildes mor skriver:

Det har vi sdkam overvejet, vi går også og leger utrolig meget med tanken, men vi kan bare ikke helt beslutte os 

tror det vil gøre livet lettere for dig.. og hun føler sig mere indkluderet.. og når hun vokser ud af den, har du ekstra plads til indkøb..

Anmeld

2. maj 2012

Tildes mor

ønskebarn74 skriver:

tror det vil gøre livet lettere for dig.. og hun føler sig mere indkluderet.. og når hun vokser ud af den, har du ekstra plads til indkøb..

Ja se det ville jo være smart 

- jeg kan bare kun finde klapvogne ... KOMBIVOGN HVOR ER DUUU?! 

Anmeld

2. maj 2012

ønskebørn74

Tildes mor skriver:

tror den hun skriver om kan bestilles til firlinger... ellers er der dem til daginstitutioner..

Anmeld

2. maj 2012

Sara.

Tildes mor skriver:

Her tænker jeg bare at en vogn til 3 er stor nok i forvejen... hvorfor købe en endnu større? når Tilde er så stor? Kommer hun til at sidde i den? Eller synes hun måske det er fedt at være den store, som må gå selv, cykle eller løbe..

Bare lige en tanke :-) Og tillykke med graviditeten. Sikke spændende med 3 på en gang :-)

Anmeld

2. maj 2012

Tildes mor

ønskebarn74 skriver:

tror den hun skriver om kan bestilles til firlinger... ellers er der dem til daginstitutioner..

Jamen det ved jeg godt den kan .. jeg tænker bare at hun nok allerede er for stor til den 

Anmeld

2. maj 2012

ønskebørn74

Tildes mor skriver:

Jamen det ved jeg godt den kan .. jeg tænker bare at hun nok allerede er for stor til den 

ok, så er det jo sådan.. men min søsters pige sad i klapvogn på ture til hun var 6.. de fjernede bare bøjlen.. men tror børns str. svinger meget..

Anmeld

4. maj 2012

Rebecca55

Tildes mor skriver:

Det her er jo en kombivogn.. Der medfølger også lifte til. Den kan også fåes til 4 mener jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.