Trillingevogn til Tildes mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.275 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Rebecca55

Da jeg ikke er plus medlem har jeg lagt billeder ind her som Tildes mor kan se...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Tildes mor

Den er altså bare smart, sådan en må vi have! 

Anmeld

11. april 2012

Rebecca55

Du kan vende sæderne så de alle kigger den anden vej eller så de kigger mod hinanden... Plus som jeg sagde , kan den laves til både tvillinge og enkelt vogn. Der medfølger også 3 lifte til, vores ligger bare på loftet da de er vokset ud af dem.

Anmeld

11. april 2012

Rebecca55

Lige nu har vi faste hjul på, med der medfølger også dreje hjul med vognen...

Anmeld

11. april 2012

Tildes mor

Rebecca55 skriver:

Du kan vende sæderne så de alle kigger den anden vej eller så de kigger mod hinanden... Plus som jeg sagde , kan den laves til både tvillinge og enkelt vogn. Der medfølger også 3 lifte til, vores ligger bare på loftet da de er vokset ud af dem.

den er stortset magen til den vi har kig på, bortset at den vi har kig på har "drejehjul" omme foran - men ellers tror jeg at det er det samme 

Anmeld

11. april 2012

Tildes mor

Rebecca55 skriver:

Lige nu har vi faste hjul på, med der medfølger også dreje hjul med vognen...

Så er det nok den samme 

Anmeld

1. maj 2012

Moar2011

Rebecca55 skriver:

Da jeg ikke er plus medlem har jeg lagt billeder ind her som Tildes mor kan se...

hold nu op hvor er den smart men bliver det ikke kedeligt for det barn der skal sidder nede i den sidste .. ?? hihi ..

hatten af for at du kan klare tre børn på engang hihi

Anmeld

1. maj 2012

Tildes mor

Babyklar skriver:

hold nu op hvor er den smart men bliver det ikke kedeligt for det barn der skal sidder nede i den sidste .. ?? hihi ..

Det tænkte jeg faktisk også på, men så kan man jo vende sæderne så de kigger mod hinanden - super smart!  

Anmeld

1. maj 2012

Kofoed.

Hvor er den fundet henne af? Og bliver den ikke meget usikker, hvis der sidder en tung på den nederste/bagerste sæde?

Anmeld

2. maj 2012

Rebecca55

Babyklar skriver:

Vi plejer at have den så de kigger mod hinanden, Så kan de sidde og lave ballade sammen alle 3... Den er så smart at man selv kan bestemme hvordan stolene skal vænne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.