Vores hamster er død :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

MariaJ

Du kan aflevere den på en dyreklinik. De smider den jo muligvis også ud på en eller anden måde, men så skal I da ikke have den liggende derhjemme. Jeg gjorde det med min kanin, da den døde for nogle år siden. Tog den bare i en skotøjsæske og afleverede den på nærmeste dyreklinik. Jeg kan ikke huske, om jeg betalte noget for at de tog sig af den, men du kan jo ringe på forhånd og spørge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

aarhusmor

Jeg ville gerne have begravet vores, men min søn ville ikke være med til det og jorden var frossen. Så hun fik en lille fin æske og en seddel med tak for hendes søde væsen og så kom hun i skraldespanden.

Anmeld

11. april 2012

Princesspigen

Maja_4000 skriver:

Ja .. Det er hun .. Lille Mumi 

Hun var snart 2 år , så det er jo ikke så underligt .. Men alligevel .. Havde ikke forventet at det skulle være nu jo :/

Men .. Hvad gør man med en død hamster ? Vi bor i lejlighed , så kan ikke begrave den .. Men synes det virker forkert at smide hende ud 

flere der bor i lejligheder tager i den nærmeste park og begrever deres dyr, man skal bare huske at grave den langt nok ned og sørge for ikke at blive set da man jo egentlig ikke må

andre tager hjem til familie eller venner og begraver i deres have selvfølgelig med tilladelse..

Anmeld

11. april 2012

Mother-love

Åhhh kan godt huske da mit hamster døde. Hun var en meget gammel krage tilsidst. Hun blev 2 år og 11 mdr. Og hun kunne ikke drikke af hendes vandflaske tilsidst så hun fik en vandskål ind. Og grå og næsten hårløs til sidst hehe. Vi boede også i lejlighed den gang. Tror bare mine forældre smed hende ud.

Men har i ikke en park eller noget i kan gå ned og grave hende ned i? Ellers kan i jo gå til dyrlægen med hende, det koster dog noget.
Hvis din datter forstår det synes jeg i skal begrave hende. Ellers havde jeg nok bare smidt hende ud

Anmeld

11. april 2012

FrkZier

Maja_4000 skriver:

Ja .. Det er hun .. Lille Mumi 

Hun var snart 2 år , så det er jo ikke så underligt .. Men alligevel .. Havde ikke forventet at det skulle være nu jo :/

Men .. Hvad gør man med en død hamster ? Vi bor i lejlighed , så kan ikke begrave den .. Men synes det virker forkert at smide hende ud 

ej det da trist ( jeg er totalt emotionel ang. dyr)!

- da jeg var barn og vores dyr døde begravede vi dem i baghaven, og hold da op der ligger mange dyr derude efterhånden når men nu i bor i lejlighed ville jeg nok tage ud i en skov og begrave den der, det må man gerne så længe det er så lille et dyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.