Vores hamster er død :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.456 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Maja_4000

Ja .. Det er hun .. Lille Mumi 

Hun var snart 2 år , så det er jo ikke så underligt .. Men alligevel .. Havde ikke forventet at det skulle være nu jo :/

Men .. Hvad gør man med en død hamster ? Vi bor i lejlighed , så kan ikke begrave den .. Men synes det virker forkert at smide hende ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Hun var snart 2 år , så det er jo ikke så underligt .. Men alligevel .. Havde ikke forventet at det skulle være nu jo :/

Men .. Hvad gør man med en død hamster ? Vi bor i lejlighed , så kan ikke begrave den .. Men synes det virker forkert at smide hende ud 

Stakkels Hamster <3

Vi smed vores ud .. Anede virkelig ikke hvad jeg skulle stille op med dem 

Anmeld

11. april 2012

come2

Maja_4000 skriver:

Jeg ville gå ned et sted tæt på og grave et lille hul til den

og trist med hamsteret

Anmeld

11. april 2012

Maja_4000

morethanperfect skriver:

Stakkels Hamster <3

Vi smed vores ud .. Anede virkelig ikke hvad jeg skulle stille op med dem 

Det er også lidt sådan jeg har det .. Men det føles bare underligt .. Kunne aldrig drømme om at smide en kat ud f.eks. .. Jeg ved godt at det slet ikke er det samme , men alligevel

Anmeld

11. april 2012

Maja_4000

come2 skriver:

Jeg ville gå ned et sted tæt på og grave et lille hul til den

og trist med hamsteret

Må man gerne det ?

Anmeld

11. april 2012

Bonde-liv

put hende i en æske og begrav hende i en skov eller lign.

du kan nok også skylle hende ud i toilettet. men jeg ville nok fortrække en begravelse men jeg er også lidt småtosset

Anmeld

11. april 2012

Maja_4000

Bonde-liv skriver:

put hende i en æske og begrav hende i en skov eller lign.

du kan nok også skylle hende ud i toilettet. men jeg ville nok fortrække en begravelse men jeg er også lidt småtosset

Men må man gerne begave dyr et offentligt sted ?

Anmeld

11. april 2012

come2

Maja_4000 skriver:

Må man gerne det ?

Ja det er jeg ret sikker på. Det er jo ikk værre end en død mus eller lign :O))

Den bliver jo bare nedbrudt. Jeg er os lidt småtosset, jeg kan heller ikke bare smide dem ud.

Anmeld

11. april 2012

Team Putte

Maja_4000 skriver:

Men må man gerne begave dyr et offentligt sted ?

Der er først regler om nedgravning af dyr når de når op på en vis størrelse En hund må du f.eks. ik bare sådan uden videre grave ned, heller ik derhjemme faktisk. Det er ligesom med mennesker at de skal ned under en vis dybde for at undgå lugtgener og at andre dyr graver dem op igen. Men en hamster er så lille at den er der ingen der vil rynke på næsen af hvis du begraver nede i blomsterbedet eller i skoven

Anmeld

11. april 2012

Tildes mor

Vi gravede vores ned lige ved et træ nedenfor vores blok, om aftenen hvor ingen kunne se os 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.