Så er det vist på tide... (+billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

vitapigen

Muhmi skriver:

Jamen velbekomme, jeg er glad for at du kunne lide den

Jamen, det var den bedste fødsel, jeg fik jo den største gave ud af den Men ja alt i alt, så var det en god fødsel... Grunden til at jeg havde så mange smerter var fordi min moderkage sad fast, så den kunne ikke rigtig arbejde ordenligt med veerne Sagde de

Jamen epi er VIDunderlig, det skal jeg klart have igen, hvis jeg ikke kan føde i vand næste gang... Men mon ikke? Det ville i hvert fald være super uheldigt hvis jeg ikke kunne pga. at de bygger igen

Haha ja, min kæreste sagde også, om jeg ikke bare skulle have EPI med det samme, næste gang jeg skulle føde  Hehe.... aarrjjj.... jeg håber på at undgå det, når jeg engang skal føde igen, for det er jo heller ikke uden risiko

Jeg kom i vand under min fødsel, men jeg havde simpelthen så ondt at jeg ikke kunne slappe af i vandet, så derfor fik jeg EPI. Fik senere at vide at jeg var kommet alt for sent i vandet til at jeg kunne bruge det som smertelindring. Men man skulle samtidig også være min. 5 cm åben, for ellers var der risiko for at veerne gik i stå

Nå, men nok om det... Håber at du kommer i vand næste gang... Mon ikke der er en chance for det

Nyd din baby for hvert sekundt for inden du får set dig om er de store  Min piger bliver 9 mdr i dag... Tiden går bare ALT for stærkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Nettemor

Hold da fast en fødsel.

Stort tillykke med din (lille) store mand. Eeeeeelsker billed nr 6!

Anmeld

11. april 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Hold da fast en fødsel.

Stort tillykke med din (lille) store mand. Eeeeeelsker billed nr 6!

Tusinde tak!!  

Det billede er jeg også selv HELT forelsket i!!

Anmeld

11. april 2012

Clisolka

STORT tillykke med Silas i dag - håber snart han er i bedring 

Skøn fødselsberetning 

Anmeld

11. april 2012

Gaia

Sikke en dejlig fb og stort tillykke med din dreng. 

Anmeld

11. april 2012

NinaNymannMadsen

stort tillykke med de 1 år til den "lille" fra en anden stor fødselar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.