Muhmi skriver:
Jamen velbekomme, jeg er glad for at du kunne lide den 
Jamen, det var den bedste fødsel, jeg fik jo den største gave ud af den
Men ja alt i alt, så var det en god fødsel... Grunden til at jeg havde så mange smerter var fordi min moderkage sad fast, så den kunne ikke rigtig arbejde ordenligt med veerne
Sagde de 
Jamen epi er VIDunderlig, det skal jeg klart have igen, hvis jeg ikke kan føde i vand næste gang... Men mon ikke? Det ville i hvert fald være super uheldigt hvis jeg ikke kunne pga. at de bygger igen 
Haha ja, min kæreste sagde også, om jeg ikke bare skulle have EPI med det samme, næste gang jeg skulle føde 

Hehe.... aarrjjj.... jeg håber på at undgå det, når jeg engang skal føde igen, for det er jo heller ikke uden risiko 
Jeg kom i vand under min fødsel, men jeg havde simpelthen så ondt at jeg ikke kunne slappe af i vandet, så derfor fik jeg EPI. Fik senere at vide at jeg var kommet alt for sent i vandet til at jeg kunne bruge det som smertelindring. Men man skulle samtidig også være min. 5 cm åben, for ellers var der risiko for at veerne gik i stå 
Nå, men nok om det... Håber at du kommer i vand næste gang... Mon ikke der er en chance for det 

Nyd din baby for hvert sekundt for inden du får set dig om er de store
Min piger bliver 9 mdr i dag... Tiden går bare ALT for stærkt 
Anmeld