Bløder ved/lige efter ægløsning - er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

34.941 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Anonym trådstarter

Hejsa,

Vi er i gang med projekt baby Jeg bruger Clearblue ægløsningstest og ved derfor at jeg testede positiv for ægløsning lørdag d. 7. Jeg har haft ægløsningssmerter i går og i forgårs. I den forbindelse har vi sexet 3 gange. I går, i forgårs og i lørdags.

Jeg tror på vi har ramt det rigtige tidspunkt. Men jeg forstår ikke. Da jeg var på toilettet for et øjeblik siden var der lidt frisk blødning.

Er det normalt ved/lige efter ægløsning? Er der nogen af jer andre der har prøvet det?
(Jeg har aldrig selv prøvet det og blev lidt urolig)

Tak for svar!

Hilsen den bekymrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Trine89

Anonym skriver:

Hejsa,

Vi er i gang med projekt baby Jeg bruger Clearblue ægløsningstest og ved derfor at jeg testede positiv for ægløsning lørdag d. 7. Jeg har haft ægløsningssmerter i går og i forgårs. I den forbindelse har vi sexet 3 gange. I går, i forgårs og i lørdags.

Jeg tror på vi har ramt det rigtige tidspunkt. Men jeg forstår ikke. Da jeg var på toilettet for et øjeblik siden var der lidt frisk blødning.

Er det normalt ved/lige efter ægløsning? Er der nogen af jer andre der har prøvet det?
(Jeg har aldrig selv prøvet det og blev lidt urolig)

Tak for svar!

Hilsen den bekymrede

jeg har ikke selv oplevet det. men det skulle vist være meget normalt  

Anmeld

11. april 2012

millee

Jeg har prøvet det og troede derfor ikke at jeg var blevet gravid men det var jeg med vores dejlige lille dreng nummer 2. Så tror helt sikkert ikke du skal være urolig  Håber det bedste.

Anmeld

11. april 2012

l.kjoeller

Kan være en såkaldt implantat blødning. I så fald er det måske et æg der har sat sig fast

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

jeg har ikke selv oplevet det. men det skulle vist være meget normalt  

Tak

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

millee skriver:

Jeg har prøvet det og troede derfor ikke at jeg var blevet gravid men det var jeg med vores dejlige lille dreng nummer 2. Så tror helt sikkert ikke du skal være urolig  Håber det bedste.

Så´ der håb forude håber jeg! Godt at høre noget positivt. Man bliver så let nervøs i den her proces

Tak for svar!

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Kan være en såkaldt implantat blødning. I så fald er det måske et æg der har sat sig fast

Jeg tror det er lidt tidligt for implantat blødning desværre! :/

Men gid du havde ret! Tak for svar!

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg bløder stadig lidt. Det har jeg altså aldrig prøvet før... Hvor lang tid varer det ved hvis man har en blødning i forbindelse med ægløsning, hvor man stadig kan kalde det helt normalt??

Nogle af jer der har erfaringer med det?

Anmeld

11. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg tror det er lidt tidligt for implantat blødning desværre! :/

Men gid du havde ret! Tak for svar!

Et par dage efter æg løsning er da right on the money?

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Et par dage efter æg løsning er da right on the money?

Jeg troede der skulle gå en hel uge før der skulle komme implantations-blødning... Men det er nu forvirrende alle de beregninger. Håber du har ret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.