Klynke indlæg :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Herhjemme har vi lavet en aftale om at jeg bærer lillefisen denne gang og så bærer kæresten det næste barn, måske i skulle lave samme aftale så får han da mulighed for at opleve ekstrem smerte

har sagt til ham at han skylder BIG time efter den her lorte graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

har sagt til ham at han skylder BIG time efter den her lorte graviditet

Haha bonus!

Anmeld

11. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Haha bonus!

Anmeld

11. april 2012

eliasogmor

LilleLene skriver:

Hej piger

Jeg er rigtig godt træt af det hele lige nu

Jeg lider af skoliose (rygsygdom) og nogle gange får jeg nogle kæmpe smerteanfald, det er sket to gange på to år, så det er ikke tit det sker
Men når det sker plejer jeg at få morfin, da det er det eneste der kan tage smerterne

Igår aftes gik jeg rundt i lejligheden i 3 timer fordi jeg havde SÅ ondt, at jeg hverken kunne sidde eller ligge ned
Min kæreste blev nød til at lægge mig i seng, med en varmedunk og massere mig, til jeg faldte i søvn

Har så nu haft ringet til min ene læge, da han godt ved at jeg har ONDT når jeg ringer... Men han ville ikke give mig noget smertestillende eftersom jeg er så langt i graviditeten.
Så nu må jeg vente til fredag hvor jeg skal ind til min anden læge, til graviditetsundersøgelse, og så må vi finde ud af noget der....

skal jeg så bare ligge med smerter til fredag, og ikke at sove om natten pga smerterne

åhh nej dog.....

Anmeld

11. april 2012

M&R

Stakkels dig

Anmeld

11. april 2012

JonTri

Man kan da få morfin som smertelindring inden fødsel... Håber du kan få et eller andet...

Anmeld

12. april 2012

LilleLene

eliasogmor skriver:

åhh nej dog.....

Anmeld

12. april 2012

LilleLene

M&R skriver:

Stakkels dig

taaak

Anmeld

12. april 2012

LilleLene

JonTri skriver:

Man kan da få morfin som smertelindring inden fødsel... Håber du kan få et eller andet...

De vil ikke give mig det, fordi det kan sløve barnet... Tænkte bare JA TAK tror ikke der går 5 timer mellem jeg mærker den bette, så nogle gange ville jeg ønske den ville kunne blive sløvet lidt (shame on me)

Frygter bare det ender med en sygmeldelse :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.