Klynke indlæg :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. april 2012

LilleLene

Hej piger

Jeg er rigtig godt træt af det hele lige nu

Jeg lider af skoliose (rygsygdom) og nogle gange får jeg nogle kæmpe smerteanfald, det er sket to gange på to år, så det er ikke tit det sker
Men når det sker plejer jeg at få morfin, da det er det eneste der kan tage smerterne

Igår aftes gik jeg rundt i lejligheden i 3 timer fordi jeg havde SÅ ondt, at jeg hverken kunne sidde eller ligge ned
Min kæreste blev nød til at lægge mig i seng, med en varmedunk og massere mig, til jeg faldte i søvn

Har så nu haft ringet til min ene læge, da han godt ved at jeg har ONDT når jeg ringer... Men han ville ikke give mig noget smertestillende eftersom jeg er så langt i graviditeten.
Så nu må jeg vente til fredag hvor jeg skal ind til min anden læge, til graviditetsundersøgelse, og så må vi finde ud af noget der....

skal jeg så bare ligge med smerter til fredag, og ikke at sove om natten pga smerterne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

LR85

Stakkels dig. Det er da slet ikke til a leve med  

Kan panodiler tage toppen eller hjælper den massage din mand gir? 

Håber du finder en mellemvej indtil du skal til lægen. 

Anmeld

11. april 2012

lio

Jeg pev da jeg lå med hold i nakken/ryg og heller ikke måtte få noget mod det, kender ikke til dine smerter men er sikker på det er værre end hold i nakken/ryg så sender en  og  for det snart går over.

Anmeld

11. april 2012

LilleLene

LR85 skriver:

Stakkels dig. Det er da slet ikke til a leve med  

Kan panodiler tage toppen eller hjælper den massage din mand gir? 

Håber du finder en mellemvej indtil du skal til lægen. 

pamol tager intet

Massagen hjælper lidt, men det hjælper ikke på smerterne, kun på at jeg slapper lidt mere af så jeg kan falde i søvn :/

Anmeld

11. april 2012

LilleLene

Laijona Äiti skriver:

Jeg pev da jeg lå med hold i nakken/ryg og heller ikke måtte få noget mod det, kender ikke til dine smerter men er sikker på det er værre end hold i nakken/ryg så sender en  og  for det snart går over.

tunsind tak

Anmeld

11. april 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Hej piger

Jeg er rigtig godt træt af det hele lige nu

Jeg lider af skoliose (rygsygdom) og nogle gange får jeg nogle kæmpe smerteanfald, det er sket to gange på to år, så det er ikke tit det sker
Men når det sker plejer jeg at få morfin, da det er det eneste der kan tage smerterne

Igår aftes gik jeg rundt i lejligheden i 3 timer fordi jeg havde SÅ ondt, at jeg hverken kunne sidde eller ligge ned
Min kæreste blev nød til at lægge mig i seng, med en varmedunk og massere mig, til jeg faldte i søvn

Har så nu haft ringet til min ene læge, da han godt ved at jeg har ONDT når jeg ringer... Men han ville ikke give mig noget smertestillende eftersom jeg er så langt i graviditeten.
Så nu må jeg vente til fredag hvor jeg skal ind til min anden læge, til graviditetsundersøgelse, og så må vi finde ud af noget der....

skal jeg så bare ligge med smerter til fredag, og ikke at sove om natten pga smerterne

Lyder godt nok øv

Mangel på søvn hjælper jo overhoved ik på at kunne overskue det hele

Hepper på sød kæreste der gerne masserer til hænderne næsten falder af så du bare kan få en anelse ro!

Anmeld

11. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Lyder godt nok øv

Mangel på søvn hjælper jo overhoved ik på at kunne overskue det hele

Hepper på sød kæreste der gerne masserer til hænderne næsten falder af så du bare kan få en anelse ro!

Håber jeg godt nok også på at han vil, han har tit svært ved at forstå at man kan have SÅ ondt, for det har han aldrig prøvet selv

så nogle gange skal jeg tude før han opfatter hvor ondt jeg egentlig har

Anmeld

11. april 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Håber jeg godt nok også på at han vil, han har tit svært ved at forstå at man kan have SÅ ondt, for det har han aldrig prøvet selv

så nogle gange skal jeg tude før han opfatter hvor ondt jeg egentlig har

Arh det er ik super når man skal helt derud før han fanger hvor ondt det gør Men det der med mænd og signaler det er sgu ik altid noget der hænger sammen

Anmeld

11. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Arh det er ik super når man skal helt derud før han fanger hvor ondt det gør Men det der med mænd og signaler det er sgu ik altid noget der hænger sammen

Tror bare det er fordi at han aldrig har været skadet, eller kommet slemt til skade

Så det der med meget voldsomme smerter, det kan han bare ikke forholde sig til

Det er bare ikke nemt for mig eftersom jeg har RIGTIG mange småskavanker, som nogle gange bryder op, og bare gør niller naller

Anmeld

11. april 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Tror bare det er fordi at han aldrig har været skadet, eller kommet slemt til skade

Så det der med meget voldsomme smerter, det kan han bare ikke forholde sig til

Det er bare ikke nemt for mig eftersom jeg har RIGTIG mange småskavanker, som nogle gange bryder op, og bare gør niller naller

Herhjemme har vi lavet en aftale om at jeg bærer lillefisen denne gang og så bærer kæresten det næste barn, måske i skulle lave samme aftale så får han da mulighed for at opleve ekstrem smerte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.