Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Ville i sige den er positiv?
Jeg må sige at jeg ikke lige havde forventet at så SÅ "positiv" ud allerede, men hvad siger i? (For mig at se er den liiige på grænsen til at være det, men er alligevel lidt i tvivl  
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Peanut skriver: Hej piger Ville i sige den er positiv? Jeg må sige at jeg ikke lige havde forventet at så SÅ "positiv" ud allerede, men hvad siger i? (For mig at se er den liiige på grænsen til at være det, men er alligevel lidt i tvivl  
Jeg kan aldrig finde ud af hvad for en der er test stregen ?
En ÆL-test er først positiv når teststregen er lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen..
Men nu er jeg jo i en cyklus, hvor jeg har fået 4 positive test (d. 1/4, 2/4, 10/4 og d. 11/4)..
Men det er vanskeligt at vurdere
Camillos skriver: Jeg kan aldrig finde ud af hvad for en der er test stregen ?
Den længst væk fra håndtaget (det grønne)
MissMona skriver: Jeg ville sige den stadig var negativ. Men, som du selv siger, tror jeg den er tæt på at vippe. Så lidt sex hver anden dag, vil nok være en god idé til den bliver positiv lige om snart!
Jeg ville sige den stadig var negativ. Men, som du selv siger, tror jeg den er tæt på at vippe. Så lidt sex hver anden dag, vil nok være en god idé til den bliver positiv lige om snart!
Ja, jeg hælder også mest til at den er negativ..
Men da jeg stod med den i hånden, så de to farver nu meget ens ud, bortset fra at den vil venstre var lidt smaldere..
Betty87 skriver: En ÆL-test er først positiv når teststregen er lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen.. Men nu er jeg jo i en cyklus, hvor jeg har fået 4 positive test (d. 1/4, 2/4, 10/4 og d. 11/4).. Men det er vanskeligt at vurdere
Var lidt i tvivl da jeg stod med den. Den var godt nok tæt på at være så tydelig som kontrolstregen.
Av ja.. Det kan jeg godt se er et problem. Det burde da ikke kunne lade sig gøre?
den er lige ved at være der så hop på.. De lever jo et stykke tid de små banditter..
ønskebarn74 skriver: den er lige ved at være der så hop på.. De lever jo et stykke tid de små banditter..
Hehe ja, det gør de jo
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128