Positiv æl-test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Positiv æl-test?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

745 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Peanut

Hej piger

Ville i sige den er positiv?

Jeg må sige at jeg ikke lige havde forventet at så SÅ "positiv" ud allerede, men hvad siger i? (For mig at se er den liiige på grænsen til at være det, men er alligevel lidt i tvivl &nbsp

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Camillos

Peanut skriver:

Hej piger

Jeg må sige at jeg ikke lige havde forventet at så SÅ "positiv" ud allerede, men hvad siger i? (For mig at se er den liiige på grænsen til at være det, men er alligevel lidt i tvivl &nbsp

Jeg kan aldrig finde ud af hvad for en der er test stregen ? 

Anmeld

11. april 2012

Lullaby

Skal den ene streg (til venstre) ikke være tydligere end den anden? FOr at den er positiv?

Anmeld

11. april 2012

MissMona

Jeg ville sige den stadig var negativ. Men, som du selv siger, tror jeg den er tæt på at vippe. Så lidt sex hver anden dag, vil nok være en god idé til den bliver positiv lige om snart!

Anmeld

11. april 2012

Betty87

En ÆL-test er først positiv når teststregen er lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen..

Men nu er jeg jo i en cyklus, hvor jeg har fået 4 positive test (d. 1/4, 2/4, 10/4 og d. 11/4)..

Men det er vanskeligt at vurdere

Anmeld

11. april 2012

Peanut

Camillos skriver:

Jeg kan aldrig finde ud af hvad for en der er test stregen ? 

Den længst væk fra håndtaget (det grønne) 

Anmeld

11. april 2012

Peanut

MissMona skriver:

Jeg ville sige den stadig var negativ. Men, som du selv siger, tror jeg den er tæt på at vippe. Så lidt sex hver anden dag, vil nok være en god idé til den bliver positiv lige om snart!

Ja, jeg hælder også mest til at den er negativ..

Men da jeg stod med den i hånden, så de to farver nu meget ens ud, bortset fra at den vil venstre var lidt smaldere..

Anmeld

11. april 2012

Peanut

Betty87 skriver:

En ÆL-test er først positiv når teststregen er lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen..

Men nu er jeg jo i en cyklus, hvor jeg har fået 4 positive test (d. 1/4, 2/4, 10/4 og d. 11/4)..

Men det er vanskeligt at vurdere

Var lidt i tvivl da jeg stod med den. Den var godt nok tæt på at være så tydelig som kontrolstregen.

Av ja.. Det kan jeg godt se er et problem.  Det burde da ikke kunne lade sig gøre?

Anmeld

11. april 2012

ønskebørn74

Peanut skriver:

Hej piger

den er lige ved at være der så hop på.. De lever jo et stykke tid de små banditter..

Anmeld

11. april 2012

Peanut

ønskebarn74 skriver:

den er lige ved at være der så hop på.. De lever jo et stykke tid de små banditter..

Hehe ja, det gør de jo 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.