Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chr-Hei skriver: OK, så vidt jeg ved er det ikke sååå langt vækHvem af jer er fra Holsted? Der er min kæreste nemlig fra...
OK, så vidt jeg ved er det ikke sååå langt vækHvem af jer er fra Holsted? Der er min kæreste nemlig fra...
det er min mand...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Line - med Bobben skriver: Hun er bestemt en fin hund.. har vundet utrolig meget på udstillinger og er lige pt dobbelt champion.. Så er lidt stolt af hende..
Hun er bestemt en fin hund.. har vundet utrolig meget på udstillinger og er lige pt dobbelt champion.. Så er lidt stolt af hende..
Maja88 skriver: det er min mand...
Chr-Hei skriver: OK, ja så kan det være de ved hvem hinanden er.. Holsted er jo ikke sååå stor igen hehe
OK, ja så kan det være de ved hvem hinanden er.. Holsted er jo ikke sååå stor igen hehe
nej hvad årgang er din mand--- min mand er 83er men har gået et år senere i skole...
du kan spørge ham om han kender broder eller brodersen
Maja88 skriver: nej hvad årgang er din mand--- min mand er 83er men har gået et år senere i skole... du kan spørge ham om han kender broder eller brodersen
Chr-Hei skriver: Det vil jeg da lige gøreDe har nok gået i klasse sammen så for min kæreste er 84ér og sikkert ikke en man lige har glemt da han vist var en værre rod eheh ..
Det vil jeg da lige gøreDe har nok gået i klasse sammen så for min kæreste er 84ér og sikkert ikke en man lige har glemt da han vist var en værre rod eheh ..
min mand spørger om din mand har gået på fri eller by skolen
Maja88 skriver: min mand spørger om din mand har gået på fri eller by skolen
Navnet siger ham ikke lige noget Han har gået på højmarkskolen, må være by skolen da den ligger mellem byerne Hehe ..
jamen så har de gået sammen....
hmmm og han hedder ??
min mands forældre har holsted vvs
jamen så har de gået sammen.... hmmm og han hedder ?? min mands forældre har holsted vvs
OK..Jeps det gøre han nu, men han har taget hans stedfars efternavn..Så han har sikkert heddet dengangMin mand har lidt malerhjerne så han kan ikke lige huske din mand..
se det var jo et andet navn.. hører lige manden af senere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128