Nogle fra Sønder Omme el Omegn?;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.385 visninger
31 svar
1 synes godt om
10. april 2012

Chr-Hei

Hej derude..

Jeg sad lige og tænkte lidt på om der var nogle søde piger/damer derude bag skærmene fra Sønder Omme - området der kunne være interesseret i at skrive / mødes..

Kan da lige fortælle lidt om mig selv og min lille familie..

Jeg er en ung mor på 23 som er tilflytter til Sønder Omme sammen med min forlovede på 27, vores fælles søn på 10 mdr, samt hans søn Lukas på 7 fra et tidl forhold..

Vi bor i et parcelhus som vi er ved at renoverer her bor vi sammen med vores to små hunde som begge er Chihuahua-blandinger..

Vi arbejder begge en lille halv times kørsel herfra Sønder Omme i henholdsvis Vejle og Brørup..

Så skulle der være nogle som er friske på en sludder, hører jeg gerne fra jer.. I er selvfølgelige mere end velkommen til at spørger hvis der er noget i gerne vil vide..

// Heidi

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

10. april 2012

Aabye

Jamen jeg kommer da fra Billund.. Har en dreng der fylder 1 år i morgen Er 22.. Min kæreste (drengens far) er 26..

Vi har 1 hund (Siberian Husky) og 2 Maine coon katte..  

Anmeld

10. april 2012

Chr-Hei

Line - med Bobben skriver:

Jamen jeg kommer da fra Billund.. Har en dreng der fylder 1 år i morgen Er 22.. Min kæreste (drengens far) er 26..

Vi har 1 hund (Siberian Husky) og 2 Maine coon katte..  

Uhh ja det var da tæt på

Man må sige aldersmæssigt ligger vi også ret tæt..

Tillykke med den lille mand imorgen, det bliver da en stor dag for jer allesammen, så må vi håbe vejret viser sig fra sin gode side..Hehe..

Sibirian Husky er SÅ flot en hund.. Har altid været meget imponeret over den race... Er det den mærke eller lyse race i har?? Har en gammel ven som havde den i lys med helt blå øjne.. Den var SÅ flot

Anmeld

11. april 2012

Aabye

Der er kun en race af dem Men massere af favevarianter.. Min er sort/hvid med mørkebrune øjne...  
De kan fåes i ALLE farver.. Selv hel farvede.. De kommer i varianter med blå, brune, gule eller grønne øjne.. nogen gange et af hver f.eks et blåt og et brunt øje, men de kommer også i varianter hvor der er flere farver i et øje.. Jeg har engang for nogen år siden set en der havde 3 farver i begge øjne..

Anmeld

11. april 2012

Maja88

altså nu bor jeg et godt stykke derfra, men er tit dernede af...

jeg er 24 og min mand er 28(29)..

jeg studerer pt til pædagog og min mand er slagteriarbejder....

og sammen har vi Aprilla på 1år

Anmeld

11. april 2012

Chr-Hei

Line - med Bobben skriver:

Der er kun en race af dem Men massere af favevarianter.. Min er sort/hvid med mørkebrune øjne...  
De kan fåes i ALLE farver.. Selv hel farvede.. De kommer i varianter med blå, brune, gule eller grønne øjne.. nogen gange et af hver f.eks et blåt og et brunt øje, men de kommer også i varianter hvor der er flere farver i et øje.. Jeg har engang for nogen år siden set en der havde 3 farver i begge øjne..

Var også det jeg mente Har lige været inde og se den på din profil, den er godt nok flot..

Det er så facinerende en race..

Anmeld

11. april 2012

Chr-Hei

Maja88 skriver:

altså nu bor jeg et godt stykke derfra, men er tit dernede af...

jeg er 24 og min mand er 28(29)..

jeg studerer pt til pædagog og min mand er slagteriarbejder....

og sammen har vi Aprilla på 1år

Hejsa...

OK hvor kommer i fra?

Det behøver heller ikke at være nogle der bor lige i baghaven vi er da så privilligeret at have to biler så vi kan også kører lidt for at besøge folk

Anmeld

11. april 2012

Maja88

Chr-Hei skriver:

Hejsa...

OK hvor kommer i fra?

Det behøver heller ikke at være nogle der bor lige i baghaven vi er da så privilligeret at have to biler så vi kan også kører lidt for at besøge folk

vi bor i Aulum mellem herning og holstebro..

men er oprindeligt fra Padborg og Holsted

Anmeld

11. april 2012

Chr-Hei

Maja88 skriver:

vi bor i Aulum mellem herning og holstebro..

men er oprindeligt fra Padborg og Holsted

OK, så vidt jeg ved er det ikke sååå langt væk
Hvem af jer er fra Holsted? Der er min kæreste nemlig fra...

Anmeld

11. april 2012

Aabye

Chr-Hei skriver:

Var også det jeg mente Har lige været inde og se den på din profil, den er godt nok flot..

Det er så facinerende en race..

Hun er bestemt en fin hund.. har vundet utrolig meget på udstillinger og er lige pt dobbelt champion.. Så er lidt stolt af hende.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.