Nu har vi lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. april 2009

Juniors mor

købt vores aller føste bil!!!!!
Vi har aldrig haft bil før, men i går købte vi sørme lige en Kia Ceed station car special edition. Den er så fin og der er god plads til hele familien, så her til sommer skal vi køre Danmark tynd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2009

Louise mortil4

tillykke med vidunderet, dejligt med en bil hva, det bliver da lækkert at kunne køre på sommer ture i det dejlige danske sommervejr hva.

knus louise - med et kæmpe skrummel af en bil, der skal jo være plads til hele familien, men den kører rigtig godt.

Anmeld

9. april 2009

Rasmine

Juniors mor skriver:

købt vores aller føste bil!!!!!
Vi har aldrig haft bil før, men i går købte vi sørme lige en Kia Ceed station car special edition. Den er så fin og der er god plads til hele familien, så her til sommer skal vi køre Danmark tynd

FEDT!!!!!!!!!!!!
Tillykke!!!!
Kommer I forbi Viborg, så kig ind.

Vi er i sommerhus på ét eller andet tidspunkt i sommerferien, så huset står til fri afbebyttelse, hvis det er.

Anmeld

9. april 2009

Juniors mor

Mebach skriver:

FEDT!!!!!!!!!!!!
Tillykke!!!!
Kommer I forbi Viborg, så kig ind.

Vi er i sommerhus på ét eller andet tidspunkt i sommerferien, så huset står til fri afbebyttelse, hvis det er.

Jamen for søren da - så kommer vi da til Viborg og holder ferie på jeres herregård

Anmeld

9. april 2009

Loggidut

aj hvor er det skønt! Sikke da en frihed du får nu!

Er du ikke helt vildt glad? Det ville jeg havde været.

Anmeld

9. april 2009

Nadi

TILLYKKE!!!

Ej hvor fedt med en ny
Det er nu også meget sjovt med bil-ferie, og I er til hver en tid velkommen hos os

Anmeld

10. april 2009

Juniors mor

Loggidut skriver:

aj hvor er det skønt! Sikke da en frihed du får nu!

Er du ikke helt vildt glad? Det ville jeg havde været.

Jo, jeg er rigtig glad, og glæder mig til ikke at være afhængig af den offentlige transport og til at kunne tage på længere udflugter i weekenderne.
Jeg er dog spændt på, hvor meget vi får den brugt, da det hverken kan betale sig for Sune eller jeg at køre på arbejde, så vi fortsætter med at cykle de 12 og 20 km vi har.
Jeg er dog lidt nervøs for at køre alene med børnene, men det er nok bare lige til jeg har prøvet det nogle gange......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.