Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PT skriver: Kan du så ikke sende et par stykker herned? Jeg kunne vildt godt spise en muffin lige nu
Kan du så ikke sende et par stykker herned? Jeg kunne vildt godt spise en muffin lige nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: eej, de må ikke spises før imorgen..
eej, de må ikke spises før imorgen..
PT skriver: Jeg skal nok lade være med at sladre
Jeg skal nok lade være med at sladre
An&Jo skriver: haha.. tror bare jeg sender en enkelt M&M's istedet.. Så kan jeg selv spise påskeæg med nougat..
haha.. tror bare jeg sender en enkelt M&M's istedet.. Så kan jeg selv spise påskeæg med nougat..
PT skriver: Hmm den er jeg vist ikke tilfreds med
Hmm den er jeg vist ikke tilfreds med
An&Jo skriver: Hmm, jeg kan smide et bolche med i pakken så??
Hmm, jeg kan smide et bolche med i pakken så??
PT skriver: Nah, jeg vil have en muffin!!!
Nah, jeg vil have en muffin!!!
Janni. skriver: Muffins! Mums!! Tillykke med ham imorgen. Min niece bliver også 2 år imorgen.
Muffins! Mums!! Tillykke med ham imorgen. Min niece bliver også 2 år imorgen.
An&Jo skriver: Så har jeg stået i køkkenet her til aften og kokkereret, min dreng bliver nemlig 2 år imorgen og skal derfor have muffins med til de andre børn i dagplejen.. Så mor her har lavet bananmuffins, og håber virkelig de falder i deres smag.. derudover er jeg virkelig forundret over mig selv, tænk sig at jeg havde ALLE ingredienserne herhjemme Det var aldrig sket inden Johannes kom til verden.. dengang havde jeg et ungkarle køleskab uden nogen verdens ting, og sådan så mine skabe også ud, levede bogstavelig talt af pasta og havregryn.. Men det er dejligt..
Så har jeg stået i køkkenet her til aften og kokkereret, min dreng bliver nemlig 2 år imorgen og skal derfor have muffins med til de andre børn i dagplejen.. Så mor her har lavet bananmuffins, og håber virkelig de falder i deres smag.. derudover er jeg virkelig forundret over mig selv, tænk sig at jeg havde ALLE ingredienserne herhjemme Det var aldrig sket inden Johannes kom til verden.. dengang havde jeg et ungkarle køleskab uden nogen verdens ting, og sådan så mine skabe også ud, levede bogstavelig talt af pasta og havregryn.. Men det er dejligt..
Mmmmm de lyder lækre Med hensyn til køleskabet, sådan havde jeg det før jeg fik en kæreste men man ændrer sig vel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128