Så er der muffins til dagplejen imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.527 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. april 2012

An&Jo

Så har jeg stået i køkkenet her til aften og kokkereret, min dreng bliver nemlig 2 år imorgen og skal derfor have muffins med til de andre børn i dagplejen..

Så mor her har lavet bananmuffins, og håber virkelig de falder i deres smag..

derudover er jeg virkelig forundret over mig selv, tænk sig at jeg havde ALLE ingredienserne herhjemme Det var aldrig sket inden Johannes kom til verden.. dengang havde jeg et ungkarle køleskab uden nogen verdens ting, og sådan så mine skabe også ud, levede bogstavelig talt af pasta og havregryn..

Men det er dejligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Røverdatter

heheh, ja, jeg havde også alle ingredienser til en chokoladekage her den anden dag  hmmm

Lyder lækket med bananmuffins mmmh

Anmeld

10. april 2012

An&Jo

Himmelsmil skriver:

heheh, ja, jeg havde også alle ingredienser til en chokoladekage her den anden dag  hmmm

Lyder lækket med bananmuffins mmmh

De er os lækre..

Skal virkelig tage mig selv ved nakken for ikke at gå ud i køkkenet og spise dem allesammen..
Nu skal jeg bare virkelig gøre alt i min magt for at huske dem imorgen tidlig..

Anmeld

10. april 2012

Røverdatter

An&Jo skriver:

De er os lækre..

Skal virkelig tage mig selv ved nakken for ikke at gå ud i køkkenet og spise dem allesammen..
Nu skal jeg bare virkelig gøre alt i min magt for at huske dem imorgen tidlig..

Ej det kender jeg bare godt.. At have bagt noget der er nix-pille.. iih altså.. 

Anmeld

10. april 2012

An&Jo

Himmelsmil skriver:

Ej det kender jeg bare godt.. At have bagt noget der er nix-pille.. iih altså.. 

Ja det er da det værste man kan gøre.. og så lige her til aften hvor man sidder og er allermest lækkersulten..

Fy skam dig, du må IKKE gå i køkkenet, den sætning skal jeg vidst huske på lige nu..

Anmeld

10. april 2012

Røverdatter

An&Jo skriver:

Ja det er da det værste man kan gøre.. og så lige her til aften hvor man sidder og er allermest lækkersulten..

Fy skam dig, du må IKKE gå i køkkenet, den sætning skal jeg vidst huske på lige nu..

hehe Ja du må hellere undgå at lade dig lokke... Har du ikke noget andet du kan guffe i dig?

Anmeld

10. april 2012

An&Jo

Himmelsmil skriver:

hehe Ja du må hellere undgå at lade dig lokke... Har du ikke noget andet du kan guffe i dig?

ork jo..

Jeg har bolcher fra løkken bolchekogeri, chokoladeæg med nougat, en chokolade kanin, M&M's ja you name it, men det er jo knapt så spændende som hjemmebagt kage..

Anmeld

10. april 2012

Røverdatter

An&Jo skriver:

ork jo..

Jeg har bolcher fra løkken bolchekogeri, chokoladeæg med nougat, en chokolade kanin, M&M's ja you name it, men det er jo knapt så spændende som hjemmebagt kage..

årh, mmh, det er der hvor påske virkelig giver god gevinst. Alle de chokoæg med nougat. mums... Men så må du lave hjemmebag i morgen også

Anmeld

10. april 2012

An&Jo

Himmelsmil skriver:

årh, mmh, det er der hvor påske virkelig giver god gevinst. Alle de chokoæg med nougat. mums... Men så må du lave hjemmebag i morgen også

Jeg satser på at der er lidt muffins med hjem imorgen når dagen er ovre.. haha

og ja påsken er total lækker med alt det gode chokolade..

Anmeld

10. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kan du så ikke sende et par stykker herned? Jeg kunne vildt godt spise en muffin lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.