Ægløsnings test - Erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har i haft succes med ÆL tests?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

981 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. april 2012

mc90

Ville høre hvor mange af jer som har brugt ÆL tests, der har haft succes med det, og har derfor lavet en afstemning.

Hvis i har succes med Æl test, kan i så ikke være så at skrive hvor tit i testede og hvornår?

Hilsen den forhåbentlige snart kommende mor....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

come2

mc90 skriver:

Ville høre hvor mange af jer som har brugt ÆL tests, der har haft succes med det, og har derfor lavet en afstemning.

Hvis i har succes med Æl test, kan i så ikke være så at skrive hvor tit i testede og hvornår?

Jeg bruger dem til at finde ud af hvornår jeg har ÆL

Det svinger nemlig lidt hos mig. Har brugt dem i ca. 3 mdr.

Anmeld

11. april 2012

Betty87

Jeg er nu igang med første cyklus med ÆL-test efter at have prøvet i 8 mdr uden!

Har fået positive test og venter nu på testdag som er i næste uge..

Jeg har testet hver dag siden d. 27/3, hvor min mens var ovre.. Men er nu i tvivl, idet jeg har oplevet æl 2 gange i min cyklus - eller dvs jeg har testet positiv på æl i midten af min cyklus og er nu en uge efter begyndt at teste positivt foræl igen..

Anmeld

11. april 2012

vitapigen

Jeg har gode erfaringer med ÆL teste. Vi havde prøvet at lavet en baby i 7 mdr uden held. Jeg havde også meget uregelmæssig mens, så vidste ikke hvornår jeg havde ÆL. Så jeg købte ÆL teste. Tog gennemsnittet af alle mine cyklusser det sidste ½ år og regnede ud til hvornår jeg skulle starte med at teste første gang, ud fra et skema der hørte med ÆL testene. Og anden gang jeg testede, stod jeg med én positiv ÆL test. Derefter blev der sexet og wupti, i dag har jeg en dejlig datter på 9 mdr

Så jeg kan klart anbefale dem...  Held og lykke med det

Anmeld

11. april 2012

mc90

Tak for jeres svar... synes bare det er fustrerende at jeg ikke kn lave en positiv test... :-(

Må købe en ordenlig stak også bare krydse fingre for den ene streg snart bliver tydeligere end den anden!

Er det nok at teste en gang om dagen?

Anmeld

11. april 2012

Frk-Lotusblomst

Den første gang jeg brugte dem fandt jeg ikke æl men blev gravid.

2. gang blev ejg ikke gravid da jeg ikke brugte dem, så jeg besluttede mig for at sætte ind i kampen på at finde æl. Jeg testede fra dag 10. Jeg testede 3 gange om dagen i tidsrummet 10-20 (det er der, det siges man skal gøre det..) Oftes kl 11, 14.45 og 18.
Jeg fandt den så den første måned jeg gjorde det på denne måned og jeg blev gravid.

Vi knaldede d. 28., 29., 31x2, 1., 2.x2 og 3. (mener der var sådan). Havde positiv æl d. 31 kl. 14.45 og tror ægløsningen lå d. 2 .
Testede positiv for graviditet d. 16.

Anmeld

11. april 2012

Rødhætte

mc90 skriver:

Det var helt klart det der gjorde vi ramte plet Jeg har en meget lang cyklus, så jeg testet i mange dage for at finde det rigtige tidspunkt. Vil helt klart bruge dem igen næste gang

Anmeld

11. april 2012

mc90

Frk-Lotusblomst skriver:

Den første gang jeg brugte dem fandt jeg ikke æl men blev gravid.

2. gang blev ejg ikke gravid da jeg ikke brugte dem, så jeg besluttede mig for at sætte ind i kampen på at finde æl. Jeg testede fra dag 10. Jeg testede 3 gange om dagen i tidsrummet 10-20 (det er der, det siges man skal gøre det..) Oftes kl 11, 14.45 og 18.
Jeg fandt den så den første måned jeg gjorde det på denne måned og jeg blev gravid.

Vi knaldede d. 28., 29., 31x2, 1., 2.x2 og 3. (mener der var sådan). Havde positiv æl d. 31 kl. 14.45 og tror ægløsningen lå d. 2 .
Testede positiv for graviditet d. 16.

Tak for svaret

3 gange om dagen testede du?? Hold da op, det kan da være det er det jeg skal prøve for at finde min æl...

Anmeld

11. april 2012

Frk-Lotusblomst

mc90 skriver:

Tak for svaret

3 gange om dagen testede du?? Hold da op, det kan da være det er det jeg skal prøve for at finde min æl...

Ja det gjorde jeg.. Det lykkeds jo ikke de andre måneder og derfor valgte jeg at prøve at teste tre gange istedet for kun 1, og to som jeg normalt gjorde..
Testede enten om morgenen, og de dage jeg testede 2 gange var om morgenen og om aftenen.. Så det var ikke så underligt at jeg ikke fandt den når nu testen blev positiv kl 14.45.

Derudover fandt jeg først æl på dag 16 og ikke 14. som jeg egentlig troede.

Anmeld

11. april 2012

mc90

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det gjorde jeg.. Det lykkeds jo ikke de andre måneder og derfor valgte jeg at prøve at teste tre gange istedet for kun 1, og to som jeg normalt gjorde..
Testede enten om morgenen, og de dage jeg testede 2 gange var om morgenen og om aftenen.. Så det var ikke så underligt at jeg ikke fandt den når nu testen blev positiv kl 14.45.

Derudover fandt jeg først æl på dag 16 og ikke 14. som jeg egentlig troede.

Tror jeg også jeg gør..

Forventer (ikke) mens d. 14 april, og viser det sig at jeg ikke er gravid, bestiller jeg en ordenlig omgang tests, og prøver mig frem!

Tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.