Hvornår tror i jeg skal teste?? Håber på hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. april 2012

Anonym trådstarter

Hejsa :-)

Jeg testede positiv ÆL test d. 31.3.

Forrige cyklus var på 28 dage, men sidste cyklus var på kun 24 dage.. Mens kom 4 dage for tidligt..

Hvis den kommer 'tidligt' denne gang også ska der komme mens torsdag - men ved ikk hva jeg ka regne med når jeg havde positiv ÆL test lørdag i sidste uge.

Hvad ville i regne med?

På forhånd tak, kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

M (:

Anonym skriver:

Forrige cyklus var på 28 dage, men sidste cyklus var på kun 24 dage.. Mens kom 4 dage for tidligt..

Hvis den kommer 'tidligt' denne gang også ska der komme mens torsdag - men ved ikk hva jeg ka regne med når jeg havde positiv ÆL test lørdag i sidste uge.

Hvad ville i regne med?

På forhånd tak, kram

Jeg ville teste efter den lange cyklus (dvs. på 29. dagen) - og ellers som minimum 14 dage efter positiv æl-test. (:

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg ville teste efter den lange cyklus (dvs. på 29. dagen) - og ellers som minimum 14 dage efter positiv æl-test. (:

Okay :-) dvs på lørdag! 

Uh det spændende.. Bare der ikk kommer mens torsdag så er jeg et skridt på vej hihi

Anmeld

10. april 2012

M (:

Anonym skriver:

Okay :-) dvs på lørdag! 

Uh det spændende.. Bare der ikk kommer mens torsdag så er jeg et skridt på vej hihi

Ja, det bliver da mega spændende! 

Anmeld

10. april 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Hvad ville i regne med?

På forhånd tak, kram

ja jeg vil os teste på den lange dag, min cyklus svinger selv, den ene måned 26 dage og anden måned 29 dage.

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

Ja, det bliver da mega spændende! 

Tak fordi du krydser med

Jeg kom til at teste idag, fjollet men det bare fordi jeg føler den er der og hvis mens sku komme torsdag ville det jo være to dage før idag.. Men den var self negativ ka kun håbe det fordi jeg er for tidligt på den :-)

Tester ikk mere før lørdag basta

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

ja jeg vil os teste på den lange dag, min cyklus svinger selv, den ene måned 26 dage og anden måned 29 dage.

Det da mærkeligt det ska svinge sådan for os hva :s

Kom til at teste idag - negativ! Men kan jo oss være jeg er meget for tidligt på den så :-)

Anmeld

10. april 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Det da mærkeligt det ska svinge sådan for os hva :s

Kom til at teste idag - negativ! Men kan jo oss være jeg er meget for tidligt på den så :-)

ja synes os det er lidt underligt, men tror det er meget normalt

øv, men vent endnu og så test, håber på en update

Anmeld

10. april 2012

M (:

Anonym skriver:

Tak fordi du krydser med

Jeg kom til at teste idag, fjollet men det bare fordi jeg føler den er der og hvis mens sku komme torsdag ville det jo være to dage før idag.. Men den var self negativ ka kun håbe det fordi jeg er for tidligt på den :-)

Tester ikk mere før lørdag basta

Hm, det er jo også kun 10 dage siden positiv æl-test (og æl kommer jo først 24-48 timer senere), så det er stadig meget tidligt.. Krydser fortsat for positiv på lørdag! 

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

Hm, det er jo også kun 10 dage siden positiv æl-test (og æl kommer jo først 24-48 timer senere), så det er stadig meget tidligt.. Krydser fortsat for positiv på lørdag! 

Tuusind tak fordi du krydser

Håber du har ret i at det er fordi det er tidligt

Vi har haft sex dagen før postiv æl test og dagen efter, så vil mene vi har en OK god chance denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.