2 dage over mens idag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. april 2012

Melanie Bjerre

Heej tøser <3

Ja som over skriften lyder er jeg nu 2 dage over mens, og tester stadig negativt.... jeg har jag i underlivet et par gange om dagen, og min lugtesans er øget, meget... jeg får kvalme af min kærestes parfueme, og for en uge siden elskede jeg den... ??

så håber der snart er en positiv test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Aabye

Din krop kan sagtens spille dig et pus.. 
Hvis du virkelig virkelig virkelig gerne vil være gravid kan din krop gå ind og lave falske symptomer.. :s

Men håber virkelig for jer at den er der den her gang 

Anmeld

10. april 2012

Melanie Bjerre

Line - med Bobben skriver:

Din krop kan sagtens spille dig et pus.. 
Hvis du virkelig virkelig virkelig gerne vil være gravid kan din krop gå ind og lave falske symptomer.. :s

Men håber virkelig for jer at den er der den her gang 

I know

vi har prøvet i halvandet år nu, altså 18 skuffelser indtil videre

og 18 gange falske symptomer, det er et halvt år siden min mens sidst har været forsinket, og der var den kun 1 dag over.. så, og altså, jeg tænker ikke på det rigtig mere, selvfølgelig hvis jeg oplever symptomer som jeg ikke har haft før, lægger jeg mærke til det, og denne gang har jeg haft meget udfløj, i over en uge, jag i underlivet som ikke var lignende mens smerter, og jeg plejer at kunne mærke mens smerter et par dage før den kommer.. + det med lugte sansen

Og så tisser jeg 7 gange om dagen hvor jeg plejer at tisse omkring 3-4... og det plejer jeg ikke

Anmeld

10. april 2012

Aabye

Melanie-Marie92 skriver:

I know

vi har prøvet i halvandet år nu, altså 18 skuffelser indtil videre

og 18 gange falske symptomer, det er et halvt år siden min mens sidst har været forsinket, og der var den kun 1 dag over.. så, og altså, jeg tænker ikke på det rigtig mere, selvfølgelig hvis jeg oplever symptomer som jeg ikke har haft før, lægger jeg mærke til det, og denne gang har jeg haft meget udfløj, i over en uge, jag i underlivet som ikke var lignende mens smerter, og jeg plejer at kunne mærke mens smerter et par dage før den kommer.. + det med lugte sansen

Og så tisser jeg 7 gange om dagen hvor jeg plejer at tisse omkring 3-4... og det plejer jeg ikke

Vi krydser for at den er der den her gang 

Anmeld

10. april 2012

Mariekiksen

Krydser fingre for den er der!!! 

Er selv næsten lige blevet snydt for en mens. Jeg var sikker på den var der, men nej hvor blev jeg snydt. Min mens var 18 dage forsinket. Er aldrig sket før ... Nu prøver vi så igen denne måned 

Anmeld

10. april 2012

Klokkeblomst88

Sidse cyklus gik jeg næsten 14 dage over. Følte mig virkelig gravid, troede på det, selvom jeg prøvede ikke at tænke for meget over det (men testede jo som en gal &nbsp

Men håber, at der er gevinst for dig denne gang

Anmeld

12. april 2012

Frk-Lotusblomst

Hvordan står det til os dig??
Har du fået de to streger?

Anmeld

12. april 2012

MMOGM

Melanie-Marie92 skriver:

Heej tøser <3

Ja som over skriften lyder er jeg nu 2 dage over mens, og tester stadig negativt.... jeg har jag i underlivet et par gange om dagen, og min lugtesans er øget, meget... jeg får kvalme af min kærestes parfueme, og for en uge siden elskede jeg den... ??

Jeg håber at den er der! 

Held og lykke, glæder mig til en opdatering, som forhåbentlig viser en positiv test 

Anmeld

12. april 2012

1990h

Melanie-Marie92 skriver:

Heej tøser <3

UPdate?

Har du fået mens?

Krydser fingre for at du ikk har

Anmeld

15. april 2012

1990h

Melanie-Marie92 skriver:

Heej tøser <3

?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.