Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kathepige skriver: Fiiiiin hule Man kan godt se, du ikke bare er "tyk". Har fulgt dig på sidelinjen og bliver glad hver gang du offentliggøre noget positivt. Krydser fingre, livmoder og tæer for din NF bare går perfekt i morgen
Fiiiiin hule
Man kan godt se, du ikke bare er "tyk".
Har fulgt dig på sidelinjen og bliver glad hver gang du offentliggøre noget positivt.
Krydser fingre, livmoder og tæer for din NF bare går perfekt i morgen
Tusind tak det er jeg glad for du godt kan se hehe ihh altså glæder mig også så meget til imorgen... og håber alt er som det skal være!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: super smuk babyhule sødeste!!!!
super smuk babyhule sødeste!!!!
Taaaaaark
Camillos skriver: Tusind tak det er jeg glad for du godt kan se hehe ihh altså glæder mig også så meget til imorgen... og håber alt er som det skal være!
Det er jeg overbevidst om, at det er
Nu er du kommet så langt og er forbi den store milepæl ved 12 uger. Du skal sgu være MOAR
Min Babyhule 12+2 uha! føler mig stadigvæk bare tyk! men jeg er altså typen hvor fedtet sætter sig på lårene numsen og armene ikke rigtig på maven .. Så nu er der vidst begyndt at ske lidt tror i ikke..
Jubiiii
Det er da en fin mave som ikke bare ser tyk ud! Den skal nok snart vokse sig stoooor og rund
Nettemor skriver: Jubiiii Det er da en fin mave som ikke bare ser tyk ud! Den skal nok snart vokse sig stoooor og rund
hehe det håber jeg sørme også og tak
iih hvor er du fiiin hehe
Alt held og lykke til jer i morgen glæder mig til en update
Håber alting er i fineste orden
Jeg skal til NF næste onsdag hihi
Rinepigen skriver: iih hvor er du fiiin hehe Alt held og lykke til jer i morgen glæder mig til en update Håber alting er i fineste orden Jeg skal til NF næste onsdag hihi
Tak ... Jubii så er det jo din tur lige om snart så bliver det ikke bedere.. har næsten ikke sovet i nat fordi jeg har tænkt på Nf scanningen som en gal!
Camillos skriver: Tak ... Jubii så er det jo din tur lige om snart så bliver det ikke bedere.. har næsten ikke sovet i nat fordi jeg har tænkt på Nf scanningen som en gal!
Jaa det er så spændene glæder mig os til det er overstået og forhåbentlig med et godt resultat nu må det bare godt blive næste onsdag hehe
Kan godt forstå du ik har sovet... tror heller ikke jeg kunne lukke et øje hvis det var mig.. hehe
Uha sidder her og tripper på dinje vejne håber sådan på en rigtig god update
Camillos skriver: Min Babyhule 12+2 uha! føler mig stadigvæk bare tyk! men jeg er altså typen hvor fedtet sætter sig på lårene numsen og armene ikke rigtig på maven .. Så nu er der vidst begyndt at ske lidt tror i ikke..
Hvordan gik det????
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128