Maven 12+2 skal til Nf imorgen er så spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Camillos

Kathepige skriver:

Fiiiiin hule

Man kan godt se, du ikke bare er "tyk".

Har fulgt dig på sidelinjen og bliver glad hver gang du offentliggøre noget positivt.

Krydser fingre, livmoder og tæer for din NF bare går perfekt i morgen

Tusind tak det er jeg glad for du godt kan se hehe ihh altså glæder mig også så meget til imorgen... og håber alt er som det skal være! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Camillos

ønskebarn74 skriver:

super smuk babyhule sødeste!!!!

Taaaaaark

Anmeld

10. april 2012

Flødebollen

Camillos skriver:

Tusind tak det er jeg glad for du godt kan se hehe ihh altså glæder mig også så meget til imorgen... og håber alt er som det skal være! 

Det er jeg overbevidst om, at det er

Nu er du kommet så langt og er forbi den store milepæl ved 12 uger. Du skal sgu være MOAR

Anmeld

10. april 2012

Nettemor

Min Babyhule 12+2 uha! føler mig stadigvæk bare tyk! men jeg er altså typen hvor fedtet sætter sig på lårene numsen og armene ikke rigtig på maven .. Så nu er der vidst begyndt at ske lidt tror i ikke.. 

Jubiiii 

Det er da en fin mave som ikke bare ser tyk ud! Den skal nok snart vokse sig stoooor og rund

Anmeld

10. april 2012

Camillos

Nettemor skriver:

Jubiiii 

Det er da en fin mave som ikke bare ser tyk ud! Den skal nok snart vokse sig stoooor og rund

hehe det håber jeg sørme også og tak

Anmeld

10. april 2012

AnonymMor

iih hvor er du fiiin hehe

Alt held og lykke til jer i morgen  glæder mig til en update  

Håber alting er i fineste orden

Jeg skal til NF næste onsdag hihi

Anmeld

11. april 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

iih hvor er du fiiin hehe

Alt held og lykke til jer i morgen  glæder mig til en update  

Håber alting er i fineste orden

Jeg skal til NF næste onsdag hihi

Tak ... Jubii så er det jo din tur lige om snart så bliver det ikke bedere.. har næsten ikke sovet i nat fordi jeg har tænkt på Nf scanningen som en gal! 

Anmeld

11. april 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

Tak ... Jubii så er det jo din tur lige om snart så bliver det ikke bedere.. har næsten ikke sovet i nat fordi jeg har tænkt på Nf scanningen som en gal! 

Jaa det er så spændene glæder mig os til det er overstået og forhåbentlig med et godt resultat nu må det bare godt blive næste onsdag hehe

Kan godt forstå du ik har sovet... tror heller ikke jeg kunne lukke et øje hvis det var mig.. hehe

Uha sidder her og tripper på dinje vejne håber sådan på en rigtig god update

Anmeld

11. april 2012

Flødebollen

Camillos skriver:

Min Babyhule 12+2 uha! føler mig stadigvæk bare tyk! men jeg er altså typen hvor fedtet sætter sig på lårene numsen og armene ikke rigtig på maven .. Så nu er der vidst begyndt at ske lidt tror i ikke.. 

Hvordan gik det????

Anmeld

11. april 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Så fin begyndende mavehule.

Glæder mig til en snarlig opdate om jeres NF.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.