Maven 12+2 skal til Nf imorgen er så spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.614 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. april 2012

Camillos

Min Babyhule 12+2 uha! føler mig stadigvæk bare tyk! men jeg er altså typen hvor fedtet sætter sig på lårene numsen og armene ikke rigtig på maven .. Så nu er der vidst begyndt at ske lidt tror i ikke.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

TrineMine86

Camillos skriver:

Min Babyhule 12+2 uha! føler mig stadigvæk bare tyk! men jeg er altså typen hvor fedtet sætter sig på lårene numsen og armene ikke rigtig på maven .. Så nu er der vidst begyndt at ske lidt tror i ikke.. 

smukt smukt smukt

AL HELD OG LYKKE i morgen - det bliver fantastisk for jer at se hvor stor bebsen er blevet - og alt skal nok gå lige efter bogen

Anmeld

10. april 2012

MLT

Jeg synes godt, at man kan se, at du er gravid og ikke bare 'tyk'  

Er det første barn?

Anmeld

10. april 2012

Camillos

TrineMine86 skriver:

smukt smukt smukt

AL HELD OG LYKKE i morgen - det bliver fantastisk for jer at se hvor stor bebsen er blevet - og alt skal nok gå lige efter bogen

Tusind tak ... Ja det bliver spændende at se hvad der foregår derinde  

Anmeld

10. april 2012

Camillos

MLT skriver:

Jeg synes godt, at man kan se, at du er gravid og ikke bare 'tyk'  

Er det første barn?

Ja det er faktisk mit første barn ...  så er selv noget overrasket... har normalt en delle på maven .. den er der ikke rigtig mere.. hehe 

Anmeld

10. april 2012

TrineMine86

Camillos skriver:

Tusind tak ... Ja det bliver spændende at se hvad der foregår derinde  

ja det gør det  det er det største øjeblik i hele verden - når man bliver scannet udvendig 1. gang og ser den lille hoppende babytrold inde i maven - glæd jer

Anmeld

10. april 2012

ønskebørn74

Camillos skriver:

super smuk babyhule sødeste!!!!

Anmeld

10. april 2012

MLT

Camillos skriver:

Ja det er faktisk mit første barn ...  så er selv noget overrasket... har normalt en delle på maven .. den er der ikke rigtig mere.. hehe 

Hvor spændende!  

Anmeld

10. april 2012

Flødebollen

Camillos skriver:

Fiiiiin hule

Man kan godt se, du ikke bare er "tyk".

Har fulgt dig på sidelinjen og bliver glad hver gang du offentliggøre noget positivt.

Krydser fingre, livmoder og tæer for din NF bare går perfekt i morgen

Anmeld

10. april 2012

Camillos

TrineMine86 skriver:

ja det gør det  det er det største øjeblik i hele verden - når man bliver scannet udvendig 1. gang og ser den lille hoppende babytrold inde i maven - glæd jer

Det tror jeg gerne det bliver fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.