Ægløsningstests...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. april 2012

FruK

Vi skal igang igen efter MA, og har snakket om at bruge ægløsningstests for at være sikre på at ramme det helt rigtige tidspunkt.
Vi har ikke prøvet dem før...

Hvor køber man dem billigst?

Hvornår tester man?

Kan man ikke nå at bruge mange tests på en måned, jeg tænker at man måske tester lidt tidligt for at være sikker på, ikke at komme for sent... eller...??!

Hjælp lige en ægløsningstestnovice, tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

MKuhr

www.babyornot.dk

der købte jeg mine.

jeg testede hver dag men gad ikke efter et par uger så tog jeg en en dag og den var positiv men der var jeg blevet gravid tre dage før... fandt vi ud af senere hehee

Anmeld

10. april 2012

FruK

Mrs. skriver:

www.babyornot.dk

der købte jeg mine.

jeg testede hver dag men gad ikke efter et par uger så tog jeg en en dag og den var positiv men der var jeg blevet gravid tre dage før... fandt vi ud af senere hehee

Spild af penge så.

Tak for linket.

Anmeld

10. april 2012

MKuhr

FruK skriver:

Spild af penge så.

Tak for linket.

jep. lige det det er. for de behøver ikke være positiv om formiddagen for at være positiv om aftenen. de er ret dumme synes jeg. kender en der prøvede dem men gav og og hun blev gravid selvom hun ikke kunne finde tidspunktet.

Anmeld

10. april 2012

FruK

Ja, det er det, jeg tænker - man kan vel få brugt en del af dem...

Jeg blev jo også gravid uden tests sidst... vi gik bare til den, sådan cirka deromkring, hvor det burde være - og så nogle dage før og efter.

Men måske kunne det være meget sjovt - og brugbart - at se, hvornår min ægløsning rigtigt ligger - i forhold til den der ægløsningsapp, jeg har på min telefon, som jo er sådan en gennemsnits-en.

Anmeld

10. april 2012

MKuhr

FruK skriver:

Ja, det er det, jeg tænker - man kan vel få brugt en del af dem...

Jeg blev jo også gravid uden tests sidst... vi gik bare til den, sådan cirka deromkring, hvor det burde være - og så nogle dage før og efter.

Men måske kunne det være meget sjovt - og brugbart - at se, hvornår min ægløsning rigtigt ligger - i forhold til den der ægløsningsapp, jeg har på min telefon, som jo er sådan en gennemsnits-en.

ja det er rigtig nok. også derfor vi prøvede med dem for jeg havde uregelmæssig cyklus.

held og lykke

Anmeld

10. april 2012

FruK

Tak.

-Og tillykke til dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.